Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Ja, alla andra har ju en tråd men hitta inte dessa månaderna.. Hur går det för era små? Min lilla är född 24/3 och är en glad snäll...
2
Svar
27
· Visningar
1 861
Gravid - 1år Det går oftast bra att amma men nu har Elias börjat med en lattjo sak... Han vrider huvudet mot armvecket hela tiden så han tappar...
Svar
10
· Visningar
933
Gravid - 1år Sonen växer ur 74 nu, är det värt att köpa 80 eller växer han ur det snart också? Ska man satsa på 86? Eller det kanske blir alldeles...
2
Svar
28
· Visningar
1 851
Senast: Izamoon
·
Gravid - 1år .....så sjukt jobbigt...... Vi har ju lilla Melwin på 7 veckor och har börjat disskutera barndop och vill ha det i augusti...
Svar
14
· Visningar
1 663
Senast: cirkus
·
Gravid - 1år Var på första besök hos en barnmorska idag, är i vecka 12+3, med andra ord redan påbörjat fjärde månaden. Men bättre sent än aldrig...
Svar
2
· Visningar
880
Senast: pixietail
·
Gravid - 1år Ja, frågan är i rubriken. :laugh: Elisa är svårroad men vill göra och se saker hela tiden. Sover knappt dagtid så det är många timmar...
Svar
4
· Visningar
2 833
Senast: taccotad
·
Gravid - 1år Satt i väntrummet på BVC idag, en bebis på 5 månader satt brevid och hon såg mindre ut än Elias!! Visst det var en tjej o dom är ju...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 545
Senast: Mrs LunaTanten
·
A
Gravid - 1år Skriver under anonymt nick, skulle någon mot förmodan veta vem ajg är så snälla skriv inte det i tråden. Pm isf... Idag tog jag först...
3 4 5
Svar
82
· Visningar
10 021
Senast: Sorg
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 353
Gravid - 1år Jag har bara en ganska enkel fråga för er erfarna men ack så klurig för en nybörjare ;) Inatt har jag för första gången använt mina...
Svar
9
· Visningar
2 549
Senast: turbofling
·
Gravid - 1år Vad tror ni om denna? http://www.annaaxel.se/product_info.php?cPath=24_25&products_id=192
Svar
5
· Visningar
852
Senast: jerseyko
·
E
Gravid - 1år Efter flera timmars hopplösa nattliga diskussioner känner jag att jag och min man har kört fast. Skulle därför vilja ha er hjälp och era...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 173
Senast: havreflinga
·
Gravid - 1år när jag vaknar på morgonen och går och kissar (för minst andra gången sedan läggdags) så är magen extra stor. sen när jag lägger mig...
Svar
2
· Visningar
2 137
Senast: kpist
·
B
Gravid - 1år Hej igen, Förlåt om den ligger fel, men känns inte som att jag kan få svaren från hundsidan...? Jag måste få fråga er som har hund...
Svar
12
· Visningar
3 678
Senast: babyfoal
·
Gravid - 1år Snart kommer lillen och jag och sambon hade funderingar på dagis och våra arbetstider och sådant. Vi tänker alltid några steg i förväg...
Svar
4
· Visningar
1 033
Senast: Nillizan
·
A
Gravid - 1år Ännu en kanske" gravid" tråd nu då... Har sen ca 3 dagar haft väldigt ömma bröst, idag går det knappt att ta på dem och så mår jag...
Svar
5
· Visningar
1 441
Senast: StandByMe
·
Gravid - 1år Hej! Jag har hört att tempen hos spädbarn ska ligga på ca 37 grader. My brukar ligga på ca 37,2 grader de gånger jag tempat henne...
Svar
14
· Visningar
1 299
Senast: Magini
·
V
Gravid - 1år Hur gör nu när ni inte är hemma. Ger ni kall ersättning då? Funderar på att dra ner på amningen och ger ersättninge då och då, men hur...
Svar
18
· Visningar
1 535
Senast: Acses
·
Gravid - 1år Jag arbetar som undersköterska på olika gruppboenden där det är stöd som i städ, laga mat, handla och såna lättare arbetsuppgifter. Jag...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: skogersson
·
S
Gravid - 1år Nu behöver jag råd! Inann jag blev gravid så var jag väldigt nöjd med min vikt, är rätt lång och har alltid varit rätt smal. Jag gick...
Svar
14
· Visningar
7 977
Senast: havreflinga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka