Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Är det vettigt? Min kära sambo tycker det låter fantastiskt bra, eftersom vår barnmorska anser att det är fantastiskt bra:D Själv är...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 691
Senast: No1
·
Gravid - 1år Jag har funderat lite kring det där med att amma, pumpa och att ge ersättning. Hur gör ni andra och hur resonerar ni?
2
Svar
26
· Visningar
2 663
Senast: caballus
·
Gravid - 1år Sen vi flyttade hit snart 2 månader sen har sonen slutat sova på nätterna:( Det spelar ingen roll hur mycket han sovit på dagarna...
Svar
13
· Visningar
1 211
Senast: Japanesen
·
Gravid - 1år Nu startar jag nedräkningstråden för oss som ska ha ( och ännu inte fått ) i mars och i början av april .. :D Hur långt har ni andra...
17 18 19
Svar
377
· Visningar
23 186
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Fråga: Tycker ni det är okej att bli kallad för "Tjockis" under graviditeten? Folk på mitt jobb, läs att de dessutom själva är...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 468
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Har ett roligt litet "problem" :D Klockan 21 (ja man kan nääästan ställa klockan efter honom) har Elias en gråtperiod. Trodde det hade...
Svar
15
· Visningar
1 315
Senast: Calazirya
·
Gravid - 1år Känner mig i trådskapartagen idag ;) Hur duktiga är ni på att komma ihåg AD-dropparna till era små? Jag tycker jag glömmer dem hur...
2
Svar
36
· Visningar
2 794
Senast: Piffelina
·
Gravid - 1år jag känner som konstiga så "bubblingar" på samma ställe i magen, ca två cm under naveln. De känns nästan bara på kvällen och alltid på...
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Jag är nu i vecka 19+5 och blir väldigt illa mående och nästan svimmfärdig när jag har varit ute och gått. Många säger att man brukar må...
Svar
6
· Visningar
946
Senast: Hyacinth
·
Gravid - 1år Vi är lite av tält freaks (läs min sambo), och vi började prata om sommarens semester. Varje år har vi haft tältsemester så det är lite...
Svar
14
· Visningar
3 412
Senast: Luff
·
Gravid - 1år Igår och idag har det kommit lite rosa/brunt på pappret när jag torkat mig, inte varje gång dock. Jag mår fortfarande illa, fortfarande...
Svar
9
· Visningar
1 210
Senast: jemaha
·
L
Gravid - 1år Har äntligen tagit mod till mig att logga in och börja skriva igen... :P Har suttit och läst en hel del trådar här och nu är det alltså...
Svar
11
· Visningar
8 518
Senast: Noa
·
Gravid - 1år Jag är öppen 2 cm och "mogen". - Du kommer inte gå över tiden, sa läkaren till mig. (BF på lördag) :eek: Efter BM-besöket igår...
Svar
8
· Visningar
1 466
Senast: eyz
·
F
Gravid - 1år Jag har gått på p.piller i flera år och i många perioder tagit mer än en karta i taget innan jag har fått mens. Nu har jag slutat med...
Svar
5
· Visningar
792
Senast: emma74
·
Gravid - 1år Jag har fått en muskelinflammation i min axel. Inatt har jag knappt sovit något då det gjort såpass ont. Är gravid i v 19. Finns det...
Svar
3
· Visningar
4 579
Senast: ameo
·
Gravid - 1år Hur är det nu med vattkopppor? Smittar de i tredje person? Går vattkoppor på dagis och Elivia har redan haft det, men kan hon dra hem...
Svar
3
· Visningar
6 998
Senast: LitenIsa
·
E
Gravid - 1år Min lille älskling har blivit såååå förkyld :cry: Han är jättetät, snörvlar massor och hostar lite emellanåt. Har svårt att sova och...
Svar
4
· Visningar
5 817
Senast: Esperanza_1980
·
V
Gravid - 1år Hejsan Svejsan ! Fick höra i dag om ett ord jag aldrig hört innan och det va ordet: Nitblödning.... Blev fundersam över det ordet...
Svar
4
· Visningar
1 165
Senast: Ylva86
·
Gravid - 1år Chocken kom i fredags. Jag och sambon var till läkaren för att jag skulle få nytt recept på citodon och tala om en eventuell...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 823
Senast: Miks
·
Gravid - 1år Någon som provat dom? Vad tyckte ni om dom? För er som inte vet vad det är så är det en rem man sätter mellan knappen och knapphålet på...
Svar
12
· Visningar
1 675
Senast: Snyggve
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka