Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Jag är nu i vecka 19+5 och blir väldigt illa mående och nästan svimmfärdig när jag har varit ute och gått. Många säger att man brukar må...
Gravid - 1år
Vi är lite av tält freaks (läs min sambo), och vi började prata om sommarens semester. Varje år har vi haft tältsemester så det är lite...
Gravid - 1år
Igår och idag har det kommit lite rosa/brunt på pappret när jag torkat mig, inte varje gång dock. Jag mår fortfarande illa, fortfarande...
Gravid - 1år
Har äntligen tagit mod till mig att logga in och börja skriva igen... :P Har suttit och läst en hel del trådar här och nu är det alltså...
Gravid - 1år
Någon som provat dom? Vad tyckte ni om dom? För er som inte vet vad det är så är det en rem man sätter mellan knappen och knapphålet på...
Hundavel & Ras När det gäller yorkie skulle jag stryka den pga de temperamenten man ser i Sverige idag. Rasen tenderar inte till att vara käck utan det...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.