Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Barn
Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn
Gravid - 1år
Jag har nog aldrig känt mig så lugn och tillfreds som jag känner mig nu, trots illamående och aggressiv foglossning. Skulle vara gravid...
Gravid - 1år
Skriver under anonymt namn då jag o min man har pratat om skaffa barn under en period nu. Något som jag grubblar på är hur så många par...
Gravid - 1år
Igår på besöket hos barnmorskan, är i v. 26, så mätte hon magen och vägde mig. Jag har inte blivit märkbart större någon annan stans än...
Gravid - 1år
Är i v. 40 (39+0) nu och det bara MÅSTE vara dags snart. Dels för att jag har slagit vad med mamma och dels för att jag är trött på det...
Gravid - 1år
Tycker ni det har varit lätt att vara mamma?
Har ni haft "lätta" barn?
Själv måste jag säga att jag tycker det varit lite jobbigt, även...
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.