Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Z
Gravid - 1år Får jag oxå vara med...? flitig Bukes medlem som oxå har plussat men med lite anonymitet..fast å andra sidan brukar jag inte hänga så...
Svar
1
· Visningar
666
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Jag har nog aldrig känt mig så lugn och tillfreds som jag känner mig nu, trots illamående och aggressiv foglossning. Skulle vara gravid...
Svar
1
· Visningar
687
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år Någon som har erfarenhet av tidiga förvärkar? Hur tidigt började du känna av det? Hur kändes det? Vad kan/ska man göra åt det...
Svar
4
· Visningar
3 309
Senast: Freyja_bus
·
Gravid - 1år Badae Sebastian här på kvällen och till en början var allt frid och fröjd, han trivdes och var glad men så helt plötsligt ser man hur...
Svar
13
· Visningar
2 303
Senast: vindvissla
·
F
Gravid - 1år Skriver under anonymt namn då jag o min man har pratat om skaffa barn under en period nu. Något som jag grubblar på är hur så många par...
2
Svar
39
· Visningar
5 905
Senast: tinissen
·
B
Gravid - 1år ... Ja, får man lov att vara så här gnällig när man har 8 (snart 7) veckor kvar? Min halsbränna är så jävlig att jag kräks, krampar i...
2
Svar
26
· Visningar
4 102
Senast: caballus
·
W
Gravid - 1år Jag tror jag börjar bli tokig! Det hela började i mitten av december då jag hade oskyddat sex (ägglossningstider) =/ En vecka efter...
Svar
5
· Visningar
1 179
Senast: waterdrop
·
Gravid - 1år Igår på besöket hos barnmorskan, är i v. 26, så mätte hon magen och vägde mig. Jag har inte blivit märkbart större någon annan stans än...
2 3
Svar
52
· Visningar
17 365
Senast: Gnarpis
·
Gravid - 1år Jag sliter mitt hår i förtvivlan...eller nästan iallafall;). Saga har sedan hon föddes legat på den nedre viktkurvan och ökat lite...
2
Svar
21
· Visningar
2 806
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Tja, som rubriken lyder ;). Vore kul att se hur mycket det skiljer sig. Ludvig, 6 månader i går, äter just nu: Tidig morgon (ca...
2
Svar
29
· Visningar
2 422
Senast: doglover
·
Gravid - 1år Är i v. 40 (39+0) nu och det bara MÅSTE vara dags snart. Dels för att jag har slagit vad med mamma och dels för att jag är trött på det...
2
Svar
31
· Visningar
2 096
Senast: Snyggve
·
Gravid - 1år Vi har verkligen världens mest lättskötta lillskit här hemma så jag har inget att klaga över :love: Inga jobbiga skriknätter osv...
2
Svar
21
· Visningar
2 165
Gravid - 1år Märkte att de kom gratulationer och frågor i andras trådar och det känns inte så snällt mot trådskaparen. En tjuvstart och slarv med...
2
Svar
36
· Visningar
3 116
Senast: Jonna_NB
·
Gravid - 1år Det är det svåraste tycker jag! Elias är 1 månad gammal. Vad har ni på sånna små bebisars huvuden vid vårväder? Har en liten plutt...
Svar
19
· Visningar
3 202
Senast: tinissen
·
X
Gravid - 1år tankarna bara snurrar o funderingarna är många. Har blivit oplanerat gravid och pappan o jag bor inte tillsammans o har haft ett till...
Svar
8
· Visningar
1 119
Senast: nDian
·
Gravid - 1år Vi tänkte vi skulle göra ett avtryck av knyttets lilla hand och fot. Tänkte inte att det skulle bli några problem... vad fel jag...
Svar
12
· Visningar
6 842
Senast: mino
·
Gravid - 1år En undran slog mig precis när jag läste en annan tråd: Vad betyder det att moderkakan ligger i framvägg alt. bakvägg? Tydligen...
Svar
15
· Visningar
8 531
Senast: Gnarpis
·
P
Gravid - 1år ja jag vet inte vart jag ska börja. vi har köpt en gård för inte så längesedan och nu har börjat bete sig konstigt. han säger att han...
Svar
15
· Visningar
2 122
Senast: Pamme_Jaspin
·
Gravid - 1år Är i vecka 27 och idag när jag var på MVC så nämnde barnmorskan att jag bör ta ut min piercing som jag har i naveln. Lite tveksam är...
Svar
19
· Visningar
2 495
Senast: Sol
·
Gravid - 1år Tycker ni det har varit lätt att vara mamma? Har ni haft "lätta" barn? Själv måste jag säga att jag tycker det varit lite jobbigt, även...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 823
Senast: Kattennizze
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar