Rasmus ska bli storebror!

Sv: Rasmus ska bli storebror!

Grattis! :bump: :bump:

Ni får sluta skaffa barn hörni, bukefalister, jag blir ju alldeles bebissjuuk. :cry: :love: :p

Grattis till kommande syskonet! :)
4 januari är en himla bra dag att fylla år på, min första son är född då!

Vad tror du inte jag är då :love: Jag vill att bebis ska komma ut nu.

Inskrivning den 1 juni :bump: och den här graviditeten kommer pappa ta ledigt för att kunna följa med på fler kontroller :bump:

Grattis Pmm:laugh:.Tycker din Rasmus är så söt på de bilder du lagt in här på buke, kul att han ska få bli storebror, lycka till :bump:

Han är söt :love: Och nu har han börjat prata 2 ords meningar :love: Eller han har sagt två ;) i söndags sa han "Titta Pappa" när pappa höll på med en ny jacka, och idag på dagis hade de åkt förbi en stor pickup med skåp och då hade han sagt "Stor bil" :love:

Ett stort grattis!!! Har också precis börjat bebisverkstan igen så man får se när William får ett syskon!

Grattis!! Vi satsar också på 2010, få se om det tar sig.

William blir 2 år den 27 juni. Det är lite kul att se att många av er man följde när vi var gravida börjar bli gravida nu igen!

Okey, då är han bara 4 månader äldre än Rasmus som blir 2 år den 22 oktober.

Det är bara så himla overkligt, jag kollar på testerna flera ggr om dagen och misstänker fortfarande att de visat fel :angel: men de känns bra att man "får" köpa de där onödiga gravidtidningarna nu i smyg.

Jag vet dock inte om det är för jag är gravid magen är så svullen eller för jag äter massor, var 3e timme :eek:

Liknande trådar

Gravid - 1år Hej! Jag skulle behöva lite tankar kring den situation jag nu hamnat i. Jag behöver få skriva av mig, vill inte berätta om detta för...
2
Svar
26
· Visningar
4 777
Senast: Snö
·
Gravid - 1år Jag tog ur min spiral i vintras då den hade suttit inne sina 5 år. Så körde vi med kondom men efter en familjemedlems bortgång i januari...
Svar
17
· Visningar
1 678
Senast: Suspiria
·
Relationer Har skrivit här innan när tösens pappa lämnade mej under graviditeten, men minns inte om det var i nytt alias eller detta. Oavsett...
5 6 7
Svar
136
· Visningar
16 650
Senast: Gry
·
Småbarn Sonen (fyller 3 om två månader) började på dagis för lite mindre än en månad sedan. Från början var det tänkt och sagt att han skulle gå...
2
Svar
35
· Visningar
5 060
Senast: Lupin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar