Barn

Om och kring barn och att vara förälder. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

Gravid - 1år Vet att det är ganska vanligt, har t.o.m. hört talas om kvinnor som tappar TÄNDER när de ammar! Nu tappar jag dock så mkt hår att det...
2
Svar
28
· Visningar
3 352
Senast: Ishtar
·
B
Gravid - 1år .. och jag är SÅ NERVÖS!! Samtidigt som det ska bli spännande att få se vår lilla räka igen :love: Har varit uppe sen kl.06.00...
Svar
8
· Visningar
1 082
Senast: Calazirya
·
S
  • Låst
Gravid - 1år Uh, nu sitter jag här med ångest mitt i natten och vet varken ut eller in. Får väl dra en snabbresumé av mitt liv för att ni kanske kan...
Svar
10
· Visningar
1 913
Senast: Snurrfian
·
Gravid - 1år Oj vad tiden går! Ludvig är nu en stor grabb på ett halvår, och jag funderar på att byta ut liggkorgen mot sittvagnsdelen på vagnen. Jag...
Svar
8
· Visningar
7 715
Senast: lingonben
·
T
Gravid - 1år Undra om ni vet om jag kan det....fick barn för exakt 7 veckor sedan och blödde då 2 veckor....nu i Lördags fick jag mens och undrar nu...
Svar
2
· Visningar
953
Senast: Tiboo
·
Gravid - 1år Nu ska jag bli färdig att slänga in en bild på våra underbara MELWIN :love::love::love:
Svar
3
· Visningar
775
Senast: vindvissla
·
Gravid - 1år I söndags em kom äntligen vår "lilla" dotter till världen! Vi åkte till förlossningen i lördags kväll kl. 18.00 pga vattenavgång. Blev...
Svar
19
· Visningar
1 186
Senast: Kiwifrukt
·
Gravid - 1år Ojoj, här gick det undan, från att inte ha känt ngt på mig till att få en son på kvällen.... Fick värkar, slemmis gick & vatten kl...
2
Svar
25
· Visningar
1 877
Senast: memma
·
S
Gravid - 1år det kanske är för tidigt att börja känna sig uppgiven pga detta, men jag börjar få slut på ork. redan från start så ville inte lillen...
2
Svar
27
· Visningar
3 402
Senast: Calazirya
·
S
Gravid - 1år i fredags em började jag känna konstiga saker i kroppen, bebben var mer stilla och ja hade en konstig känsla i ryggen.. inge mer med...
2
Svar
22
· Visningar
2 218
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år .... tills vi ska på inskrivningssamtal. jag har fått order om att vara kissnödig, inte jättekissnödig, utan lite, så att livmodern...
Svar
15
· Visningar
1 572
Senast: jerseyko
·
N
Gravid - 1år den 28/12 är det beräknat. är alltså bara 4 veckor gången. Jag har beställt en pojke eller tvillingar, en av varje=) och helst vill...
Svar
17
· Visningar
1 308
Senast: HeRomer
·
Gravid - 1år ja... dålig rubrik, då det bara är jag/vi som kan svara på detta... men sonen är nu 11mån, väldigt simpel liten grabb, som inte kräver...
Svar
18
· Visningar
1 555
Senast: Ela
·
B
Gravid - 1år Vill vara annonym, främst för att det jag nu vill ta upp inte är officiellt. För två månader sedan träffade jag en ny. Jag kände...
2
Svar
21
· Visningar
2 527
Senast: Izamoon
·
Gravid - 1år Eller han ammar ju morgon och kväll och 1-2 gånger på natten, men ingenting dagtid förutom eventuellt en slurk före han ska sova middag...
2
Svar
29
· Visningar
2 048
Senast: Sar
·
Gravid - 1år Hur har ni gjort när ni vill att era små pyren ska sova i eget rum? Hur har ni vant dem? Periodvis eller ordentligt från början? Hur...
Svar
9
· Visningar
887
Senast: LitenIsa
·
Gravid - 1år Nu börjar det bli tufft. Här hemma går jag nu efter jobbet och har dåligt samvete att jag inte orkar arbeta. Men ärligt talat så gör det...
Svar
6
· Visningar
2 020
Senast: Lydia
·
S
Gravid - 1år Hela min graviditet blev inte alls som jag tänkt mig! Sitter nu här efteråt och undrat vad som hänt egentligen! :confused: Att föda...
Svar
7
· Visningar
1 879
Senast: eyz
·
Gravid - 1år Ett år efteråt iof men ändå. Så många andra har ju skrivit så:) Isak föddes i v 40+3 på Usö Örebro. Började natten innan av att jag...
Svar
2
· Visningar
970
Senast: Mirre
·
N
Gravid - 1år är gravid i 30 veckan, rider fortfarande fast mer stilla:) men enligt ridsportförbundets säkerhetskoferens ska det tydligen förelästs...
Svar
8
· Visningar
1 388
Senast: CillaW
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tips på mellanstor hund för barnfamilj
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30