Sjukskriven 100% Vad gör man nu?

Sv: Sjukskriven 100% Vad gör man nu?

Precis, för att få veta just vad man får och inte får så måste man tala med FK direkt.

På ditt inlägg lät det dock som att hon skulle köra på och hoppas att ingen anmäler, men med tanke på vad för "sorgliga" människor man kan i sin närhet anser jag att det föreligger en risk att hon iaf blir anmäld.

Speciellt då det verkar som chefen är lite kokkilokki ..

Sv: Sjukskriven 100% Vad gör man nu?

Speciellt då det verkar som chefen är lite kokkilokki ..

Ha ha ha Kokkilokki var ett bra ord som beskriver honom ganska bra. Osympatiskt skulle också kunna passa ;)

Jag håller med. Det finns verkligen människor runt omkring en som bara "väntar" på att sätta dit en. Bäst att vara på den säkra sidan och ha alla papper som de ska.

Mvh Miks

Liknande trådar

Kropp & Själ Är permanent sjukskriven på 75% sedan många år tillbaka pga fibromyalgi. Jobbar 25% men jag mår verkligen inte bra. Tröttare än...
Svar
8
· Visningar
1 628
Senast: Angel
·
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
6 777
Senast: Jahaja
·
Kropp & Själ Varning för långt inlägg, men jag hopps att ni orkar läsa och svara på mina frågor i slutet. Igår fick jag domen, utmattningssyndrom...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
16 161
Senast: Trott
·
Skola & Jobb Anonymt konto, vet någon vem jag är så ber jag er att hålla det för er själva. Jag har varit sjukskriven på heltid i fyra veckor p.g.a...
Svar
3
· Visningar
2 027
Senast: mumin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka