"Gå och lägga sig"-protester?

Sv: "Gå och lägga sig"-protester?

Ja det är jättehärligt! Lagt honom flera gånger idag och igår, låter honom sova i sin egen säng eller våran säng dagtid också. Går hur bra som helst, nattningen tog 2 minuter idag och 45 sekunder igår :love:

Skönt att ni hittat ett sätt som fungerar för er.

Känner igen det där med att ha något att gosa med, Melker vill dock bara ha "dagens" kräktrasa, hur fräsch som helst efter en heldag med hans kräkor :grin: Har försökt med en ren men det går inte.

Haha sweeeet.

Haha kan du inte komma hit med Elias och visa Sam hur man gör! Fast idag somnade Sam på tio minuter med flaskan i munnen!

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 658
Senast: Anonymisten
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 478
Senast: Freazer
·
Kropp & Själ Kan inte sova utan ligger och snurrar i sängen och funderar på något som psykoterapeuten sa till mig i dag. Jag ska besluta mig. För...
2
Svar
21
· Visningar
2 006
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 220
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar