Åka 60 mil enkel resa med småbarn

Sv: Åka 60 mil enkel resa med småbarn

Vad skönt! Fast det är ändå bra att ha reservplaner ifall det inte skulle funka!

Skönt att det gick bra! :laugh:
Bralättnad när något man funderat och kanske tvekat lite inför,
sen frungerar bra :D

Vår 2åring har ju fungerat jätte bra i bil.
Visst har han ju kunnat bli less,
men det har varit hanterbart.

Lilltjejen är av ett annat slag :devil:
Det är ljud i henne minst sagt.
Jag hoppas att hon blir lättare att ha och göra med
ju äldre hon blir :angel:

Jag sa ju det ;)

På tisdag ska vi köra vår vanliga långtur igen! Upp och hälsa på min familj i en vecka, det ska bli så skönt. Men resan är rätt tråkig, när man kör själv (Eller ja, ensam vuxen då..).
Men lite bra musik, en del tid i telefonen och några timmar av att låta tankarna vandra fritt gör att det går helt okej i alla fall.
Denna resan blir det stopp på, även om Sebbe sover sig igenom - för jag har två valpar på 11 v som nog behöver kissa av sig på mitten ungefär. Blir full bil! 4 hundar, 1 unge och en jävla massa packning :D

Ja ungefär så har väl vi också haft det. Vår Emil har alltid varit mkt vaken i bilen men ändå rätt nöjd. Alex har GALLSKRIKIT så fort vi åkt bil. Just pga honom har vi tvekat inför resan. Men han har gjort en megaförändring! Kan åka bil utan att skrika och samma med vagnen!!

Helt underbart!

Liknande trådar

T
Träning Jag ska upp och göra praktik norr om Uppsala i sommar och ska hästen med mig. Jag bor nere i södra Skåne så det blir alltså drygt 60 mil...
Svar
9
· Visningar
1 394

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka