Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men att dra upp sådant i tråd efter tråd ( om man läst sådana berättelser) finner jag inte syftet med ?
Om man vill läsa om sådant står det väl en fritt att göra det, men varför måste det alltid i var diskussion kring barnafödandet dra upp en jäkla massa hemska förlossningar och komplikationer ( enbart ).
Okej jag tycker ofta det mynnar ut i en diskussion med två läger där man "kastar skit" på varandras sätt att föda ( drar upp hemska komplikationer vid vaginal vs snitt )
Hej alla livserfarna seniorer! Jag har aldrig velat ha barn, vet inte hur det skulle få plats i mitt överfulla liv och vad är det för värld man föder dem till, så mkt som är farligt. Men min underbara kille älskar barn och vill så gärna ha ett, helst flera stycken. Och då börjar man ju fundera lite sådär och kanske känns det som om man med åldern blir lite mer barnvillig själv också. Jag har jättebra hand med alla djurbebisar annars men just bebisar har jag nästan tyckt varit lite otäcka förut. Nu har jag sagt att ok, du vill ha flera o jag inget så vi säger att vi kompromissar- ett barn kan jag bära.
Är det fler som varit på "nej" sidan och gått över till "ja"? Är det kanske en naturlig process när man blir äldre?
Och alla ni som fött barn:
Jag har tidigare inte velat ha barn, det har inte funnits i min värld. Vi blir föräldrar för andra gången nästa vecka.
1/Om man har ridit MKT och hela sitt liv, jag menar bäckenbottenmuskler av stål. Blir det svårt att föda naturligt då?
Jag har fått naturligt en gång tidigare & har ridit hela livet, hade inga som helst problem
2/Hur blir det efteråt, där nere liksom. Man måste ju bli hur uttänjd som helst! Hur förändras känslan vid sex? Blir det inte sämre?
Ingen skillnad enligt sambon även han gärna sett det hade blivit lite större
Får man välja kejsarsnitt om man vill?
Man kan få snitt om det föreligger goda skäl, prata med din BM.
Ser det mycket illa ut? Illa?? hur menar du?
Låter lite ytlig, förstår det, men man måste ju tänka efter före.