Vet ni vad;)

Sv: Vet ni vad;)

kl

ca 19:50 ikväll blev det en pojke.. :)
Allt har gått bra men har ej pratat med henne utan med pappan :) Får höra mer senare när de kommer över till BB, de va fortfarande kvar på förlossningen..

Kommer få en bild med så lägger in den här då ja fått den :)

Oj, har missat den här tråden helt!

Grattis MaRomer och sambo till den lilla pojken! :bump::banana:

kl

ca 19:50 ikväll blev det en pojke.. :)
Allt har gått bra men har ej pratat med henne utan med pappan :) Får höra mer senare när de kommer över till BB, de va fortfarande kvar på förlossningen..

Kommer få en bild med så lägger in den här då ja fått den :)

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH så mysigt!

Stort Grattis Maromer och pappa till pojken!! :love:
Så underbart härligt!! :bump:

Vilken söting!:laugh::bump:

Sen är jag djupt imponerad av den snabba uppdateringen med bild!
Är det den snabbaste i Buke-historien??

fick bild av pappan på mobilen som ja skickade in på datorn, men förhoppningsvis kommer det fler imon om de orkar med besök, annars en annan dag :)

Bollen: Japp halva släkten finns här :) ;)

här kommer några fler bilder på killen..
han är 51 cm lång o väger ca 3600 gr...

lite suddiga bilder men ville ej ta med blixt då ja ville ha med hans fina ögon :)

Liknande trådar

Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 712
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
655
Senast: Bufera
·
Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 529
Senast: corzette
·
Samhälle Jag funderar på att åka till Arninge en söndag (från Nyköping), när jag åker dit tidigt på morgonen (7-8-tiden) så är nog trafiken rätt...
2
Svar
26
· Visningar
1 699
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar