Trafiken genom Sockholm

Ja imorrn är det dags 😁
Passerar Stockholm typ runt kl 9-9.30 på väg mot Arninge, kommer från Nyköping.

Kan tänka mig att jag rullar hemåt från Arninge mot Nyköping vid 14.30.

Enligt Google Maps tar resan till Arninge 1,35 på morgonen.
Är trafiken tjock genom Stockholm en söndagmorgon? Jag åker i god tid, jycken behöver kolla in platsen. Så hellre för tidig än för stressigt. Vi kan fika, rasta, kolla in stället.

Hem räknar jag med mer trafik, men då har man ingen tid att passa, så det är lugnt, men rullar trafiken, eller står den still?
Ladda ner appen Waze till hemresan ifall det är mycket trafik. En fd kollega skulle åka från norr till söder under rusning och väntade sig väldigt lång restid. Waze tog med kollegan på en helt annan väg och han var framme på 20 min 👌

Ladda ner appen Waze till hemresan ifall det är mycket trafik. En fd kollega skulle åka från norr till söder under rusning och väntade sig väldigt lång restid. Waze tog med kollegan på en helt annan väg och han var framme på 20 min 👌
Då hade han nog en otrolig tur, jag använder mig alltid av waze och har kunnat bli sittandes över en timme i rusningstrafik på E4:an.

Då hade han nog en otrolig tur, jag använder mig alltid av waze och har kunnat bli sittandes över en timme i rusningstrafik på E4:an.
Ja jag vet inte, jag har använt den också och tycker att den leder en hyggligt bort från motorvägen. Det är ju där och störra gatorna i stan det blir tjockt. Han blev guidad in på mindre gator.

Tack! Ska ladda ner den direkt 👍

Men jag vet inte hur det är med 267 Rotebro, Stäket så dags. När jag åkte den för länge sedan, söndag förmiddag mer, ofta var den ganska smal och hade jämt kö (och valde Upplands Väsby hellre, men skulle ju norrut) men de har byggt om där.
Rotebrovägen är väl inte aktuell för den här tråden,
men den är ombyggd till motorvägsnivå se'n ett handfull år tillbaka.

Tvåfilig hela vägen, mototvägspåfarter överallt.
Vet inte om vägen har motorvägsstatus dock. Men är inte inte en stoppkloss i sig längre.

Rotebrovägen är väl inte aktuell för den här tråden,
men den är ombyggd till motorvägsnivå se'n ett handfull år tillbaka.

Tvåfilig hela vägen, mototvägspåfarter överallt.
Vet inte om vägen har motorvägsstatus dock. Men är inte inte en stoppkloss i sig längre.
Inte motorväg och hastighetsbegränsad till 80.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 541
Senast: Hedinn
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 819
Senast: Lhas
·
Tjatter VÅR HISTORIA Hogwarts, första kvällen på höstterminen 2098. Förväntansfulla förstaårselever strömmar in i den stora salen, redo för...
69 70 71
Svar
1 406
· Visningar
37 363
Senast: Habina
·
Övr. Barn ”Hoppas” det är fler som känner igen sig. Som går och lägger sig på kvällen med dåligt samvete att man inte räcker till. För visst är...
2
Svar
27
· Visningar
5 912
Senast: Cocos
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar