Hur lång tid tog det innan ni fick er mens?

Sv: Hur lång tid tog det innan ni fick er mens?

Första barnet: Tio månader (ammade mycket fortfarande)
Andra barnet: 17 månader (ammade en hel del fortfarande, men ägglossningen och mensen kom igång när jag varit borta från dottern några nätter)

Sv: Hur lång tid tog det innan ni fick er mens?

6½ månad efter förlossningen, började med cerazette efter 6 månader och efter 2 veckor kom mensen. Jag blödde hur mkt som helst mot vad jag brukar göra och hade sån j*vla mensvärk som jag inte heller brukar ha.
Efter den mensen vart de normalt igen, lika stor blödning som innan och ingen mensvärk, men inte alls regelbunden, mellan 31-40 dagar!
Helammade i 3-4 månader och sen delammade i typ 1-2 månader.

Liknande trådar

Gravid - 1år Jag är lite nyfiken på hur det sett ut för er som blivit gravid som "äldre". Jag vill inte sätta en fast gräns, utan tänker att ni...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 291
Senast: Tantan
·
Skola & Jobb En kollega till mig började jobba i våras och det funkar inte bra. Personen har helt enkelt för många skador på bussarna och nu är det...
Svar
10
· Visningar
709
Senast: Tuvstarr
·
Övr. Hund Ja, som frågan lyder ovan. Hur kommer man över sorgen över sina älskade hundar? Fick ta bort min sista hund i veckan. För ca ett år...
2
Svar
29
· Visningar
2 112
Senast: AraSlei
·
Avel Det här är bara spekulationer för kanske 10 år in i framtiden, men vilka hästraser har större chans för att ha mjukare gångarter att...
2
Svar
21
· Visningar
1 534
Senast: Raderad medlem 149793
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar