Nu är det nog inte omöjligt långt kvar!

Sv: Nu är det nog inte omöjligt långt kvar!

Usch nu går jag härifrån för nu saknar jag honom :D

Det dröjer inte lång tid innan man fixar att surfa och ha bebis i famnen samtidigt ;) Perfekt att sitta och surfa och amma samtidigt när det bara är skit på tv. Lite svårare kanske och ge flaska.

Och snart skriver man nästan lika snabbt med en hand, oavsett höger eller vänster som man innan gjorde med två händer. ;)
Det enda jag har lite svårt för är vissa snabbkommandon med vänstern där finrarna inte riktigt räcker till. :D

//Ammar.;)

Haha eller hur, första gången var det skitsvårt att skriva med en hand, nu bara flyger man fram! Jag kan till och med skriva med en vild ettåring i famnen, som samtidigt trycker på tangentbordet och leker med musen! Vad gör man inte för lite buke haha.

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 854
Senast: Lhas
·
L
Gravid - 1år Behöver bara skriva av mig och passar samtidigt på att fråga om nån annan suttit i samma sits? Jag har varit sjukskriven lite till...
Svar
14
· Visningar
1 390
Senast: Nisse
·
Gravid - 1år Nu har jag äntligen fått ner förlossningen i nån form av text :D Har inte läst igenom utan kladdade bara ner allt, får finjustera sen...
2
Svar
39
· Visningar
4 353
D
Hästvård Jag har sen i augusti en shetlandsvallack på foder. Dels för sällskap åt ett fjordsto vi har här och dels för att han är körd och jag...
2 3 4
Svar
73
· Visningar
5 995
Senast: Luna10
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar