Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man är inte duktig bara för att man klarar allt själv, bara utbränd.
Skrattar så tårarna rinner, att man kan låta så lycklig för att man fått skotta skit!Solen skiner, jag är utsövd, har fått mocka och allt känns faktiskt riktigt bra än så länge
Minform och sempers magdroppar finns på apoteket!Det är inte alls bråttom med nästa barn. Jag "måste" hinna jobba ett halvår minst innan nästa för att vi ska ha råd med en till så det dröjer några år.
Miniform och sempers magdroppar, finns de i mataffären eller på apoteket? Tänkte faktiskt på det igår när han var lite gnällig igen.
Överlag var dagen igår mycket mycket bättre än i förrgår, sambon tog honom någon timme när han kom hem från jobbet, jag fick laga mat och baka en kaka och helt plötsligt kändes allt mycket lättare. Jag hade ro att amma Sebastian ordentligt så han somnade vid 21 efter att ha ammat och fått ersättning. Sov till 01, ammade (aktivt!) till strax före två, sov till strax före fem, vaknade och ammade.
Vid kvart-tjugo i sex åkte jag till stallet och tog ut hästarna och mockade () för första gången sen Lillskit kom till världen. Var hemma igen vid tjugo över sex. Då sov han, och sambon, fortfarande. Sov till strax före 8, ammade och nu sover han igen!
Solen skiner, jag är utsövd, har fått mocka och allt känns faktiskt riktigt bra än så länge.
Däremot kände jag något annat. Jag var oerhört stolt och kände en enorm beskyddarinstinkt. Kärleken tycker jag växer fram hela tiden. Jag älskar honom så otroligt mycket mer nu ett år senare än när han var ett dygn gammal. Då insåg jag bara att det var jag som skulle ta hand om honom och att jag inte ville annat. Men känslorna har vuxit fram. Jag tänker många gånger att kan jag älska honom mer än så här? Och det kan jag tydligen
Nusse, vad liiiten han var