slemmpropp? allvarligt eller inte? kännsliga läs ej

Sv: slemmpropp? allvarligt eller inte? kännsliga läs ej

Min slempropp kom i omgångar under tre dagar, så visst kan den "rinna ut" under några dagar!

Det jag menar är att det rinner inte, som en flytning. Att slemproppen kan komma ut i delar och omgångar är ju en annan sak.

Kanske "rinner" är fel uttryckt, men nog kan det kännas som att det rinner ut när det kommer ut rätt mycket i trosan eller vid toabesök, även om det har en annan konsistens än en vanlig flytning.

jani .. ja vet inte riktigt vad det va för något... men de gjorde mig förbryllad hehe :) den 2/4 ska ja till bm och kolla om han fixerat sig, ev får ja göra ultraljud för ja är så tjock haha... ååhh vad jag vill att de ska vara dax nu!! jag vill träffa min lillskrutt som orsakar mig så mycket smärta *fnissa* :)

kram till alla!

Hej

för mig gick slemproppen typ 2 veckor innan min son kom. och min var likadan som du hade.

så jag tycker inte att du ska vara orolig.
:)

ja inget har hänt hitentills.. så de är nog lugnt :) ska till BM i dag och kolla hur de lilla knytet ligger :D
hoppas han lagt sig till rätta kram

Liknande trådar

S
Övr. Barn hejsan kära bukar! är väl mest för att skriva av mig lite, om tråden ligger fel så ber ja om ursäkt så får moderator flytta den. i...
Svar
12
· Visningar
4 448
Senast: Tassetass
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025