Jippiii! *anonymt nick*

Sv: Jippiii! *anonymt nick*

Tack alla för era lyckönskningar!

I morse kissade jag på sticka. Hum, blev mitt och respektivens reaktion. Inget tydligt plus, själv såg jag knappt mer än ett vågrätt streck (=inte gravid)... sambon tyckte sig dock se ett svagt lodrätt. :confused:

Jag börjar ändå tro att jag är gravid. Jag brukar hålla tiden rätt bra vad gäller mina blödningar och nu börjar det kännas i magen lite sådär som om livmodern "drar".

Ska avvakta några dar till och ta nytt test (läser att hormonhalten kan vara för låg såhär i början för att ge tydligt utslag). Hoppas på det bästa! Och sen hoppas vi att det går vägen denna gång också!

Mitt test var svagt, svagt streckad (det första jag tog) och sen var det klart tydligare när jag tog ett nytt två dagar senare. OM du vill slippa gissa köp ett Clearblue Digital - det säger bara Gravid eller Inte Gravid med bokstäver och är tydligen ganska känsligt.

Mitt test var svagt, svagt streckad (det första jag tog) och sen var det klart tydligare när jag tog ett nytt två dagar senare. OM du vill slippa gissa köp ett Clearblue Digital - det säger bara Gravid eller Inte Gravid med bokstäver och är tydligen ganska känsligt.

Eller så köper man RFSU:s test som är mkt känsligare än CB och reagerar redan vid 10 mIU/ml HCG (CB 25 mIU/ml) :idea:

Är så avis på alla som gör barn, är gravida eller precis fött barn, jag vill oxå! Jag får bara nöja mig med att träna, i alla fall några dagar till ;)

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V