Jippiii! *anonymt nick*

Sv: Jippiii! *anonymt nick*

STORT GRATTIS! Vad roligt med en 2:a.

Åhh så nyfniken jag blev nu! Räknar febrilt här, hur länge det kan dröja innan du outar dej, men det är svårt:)

Tack till er alla!

Nej, det är INTE pmm som har detta alterego.:D

Men pmm är väl inte sambo utan gift? Vindvissla kanske.. hm... Vilket mysterium! :D
Eller så är det ingen med en -07(/-08) bebis, vi får gräva i arkiven!

KL

Grattis TS! :banana:

Och för att vara med i gissningskarusellen så hade jag mina aningar om vindvissla när tråden startades. Vi får se, vi får se. ;)

Jag tror på vindvissla!

För här blir det inga fler bebisar först jag sålt min häst (någon som vill köpa?) och jag slutat äta mediciner som inte bör ätas när man är gravid. Så vi nöjjer oss här hemma med att bara träna på att göra barn, lägger om kosten lite smått och käkar folsyra ;)

Men det är ju 8 månader from nu tills ts ska ha bebbe...så om det skulle vara du så hinner du säkert sälja hästen innan dess... :angel:

Oj då låter jag så brunstig? :D

Jag kan meddela att mina ägg fortfarande sitter som iglar på mina äggstockar och vägrar släppa taget :D Så även om jag jättegärna hade varit det hemliga nicket måste jag dementera era gissningar hihi.

Jag har en ny gissning! :D Men jag vet inte om TS uppskattar våra gissningar?

Blev nyfiken på vad du har för gissning! Själv har jag ingen aning om vem det kan vara. Är nog ingen fara om vi gissar, lr vad säger du TS?
Man blir ju så fasligt nyfiken av sådana här trådar ju!:bump:

Ni får gissa såklart. Men ni får inga svar. ;) :D

Tack för lyckönskningar. Jag har inte riktigt fattat det själv ännu. Svärmor hintade dock på julfirandet att "det kanske inte är någon idé att bjuda dig på vin....". Hon har fått lite hint innan om att vi ändå tänkt tanken om syskon. Men, hon fick inget veta nu (fast jag drack ju inget vin förstås).

Liknande trådar

Gravid - 1år Detta blir ett skamfyllt inlägg med förmodligen bland det mest provocerande (har googlat och sett andra stackare be om hjälp o sen bli...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
24 349
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V