Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nu gick ju jag ner i vikt snabbt, men magen hade ju inte alls samma form som innan
Men jag märkte stor skillnad på bara 1 vecka när jag började jobba och då äta på regelbunda tider!
Jag vet att många är emot viktväktarna och de tycke man bara betalar för att stå på en våg. Men jag har 2 kompisar som gått ner 17 resp. 30 kg med hjälp av dem!
De har fått hjälp med att äta rätt, sen så måste man ju motionera lite också.
Hon som gått ner 17 kg har i 9 års tid testat de mesta dieterna och allt vad de nu finns och bara gått upp och ner i vikt hela tiden.
De sköna som de här tycker med VV är att man faktiskt kan äta normalt vad man är van vid, men lite mindre bara Man kan gå ut på krogen och dricka några öl osv osv.
Grattis till viktnedgången
Jag försöker också bli av med några kilon... dottern föddes 22/2 och jag har ca 3 kg till att bli av med innan jag är nöjd. Vi kanske kan peppa varandra lite, det är så himla svårt nu tycker jag...
Jag började med hårdbantning (lite lite mat och så långpromenader) men det blev så jobbigt så nu har jag börjat äta lite mer fast nyttig mat, plus att jag springer en runda varje morgon som tar ca 30 min. Passar på innan maken kör till jobbet. Sen en promenad med barnvagnen varje förmiddag.
För min del så äter jag sportknäcke med keso o skinka till frukost, frukt när jag sugen på något sött och så vanlig lagad mat en eller två gånger per dag, beror lite på vad jag hittar på under dagen. Ibland ett par knäckebröd igen på kvällen när resten av familjen knaprar godis ...
Ja varför är det alltid SAMBON som går ner mest när jag sliter? Orättvist!
Och det TROTS att han äter godis (fast inte hemma, det har jag förbjudit )