Idag svimmade jag

Sv: Idag svimmade jag

Tycker också du ska ta och åka in redan idag. Bättre en gång för mycket....

Hur har det gått? Jag håller med övriga, ta en taxi, ring vemsomhelst i närheten och be om skjuts eller ring ambulans, men lyssna på personalen på förlossningen och se till att komma in till akuten idag! De rekommenderar knappast något sådant bara för att.

Nej verkligen inte.

Jag ringde ju in för någon månad sedan med kraftiga buksmärtor, dom skickade en ambulans med blåljus direkt ..

När man är gravid tar dom hellre en extra kontroll ...

Hoppas allt är bra med Babyfoal :)

Babyfoal har inte varit inloggad sedan sista inlägget i tråden, dvs den 24/3 ..

Tänkte på henne tidigare idag, man blir ju lite orolig. Hoppas att allt är superbra med henne iaf..

Babyfoal har inte varit inloggad sedan sista inlägget i tråden, dvs den 24/3 ..

Tänkte på henne tidigare idag, man blir ju lite orolig. Hoppas att allt är superbra med henne iaf..

Hej alla underbara bukisar!

Tack för er omtanke, och förlåt att jag inte loggat på tidigare, jag har helt enkelt inte mått bra. Det har tagit tid att hämta mig.

Jag blev så kass sist jag var inloggad att jag somnade av resten av dagen tills min sambo kom hem från jobb på natten.
Jag fick tid hos BM nästa dag och dom tog prover. stick i fingert gick bra, blod och socker värden där var bra. Men jag hade socker i urinet och två andra saker jag inte minns vad var. BM trodde att det kunde vara pga kräkningarna och bristen på mat, att urinet inte var som det skulle. Inga tecken på havandeskapsförgiftning. Liite lågt blodtryck, vilket förmodligen är anledningen till att jag tuppade av. Huvudvärken tror jag var en migränattack i samband med svimningen. Jag hade huvudvärk i 3 dagar. Nu mår jag iallafall bättre och ska tillbaka till BM nästa vecka.
KOllade även hjärtslagen på min lilla, och de låg på 145.

Ännu en gång, tusen tack för er omtanke, den värmer verkligen!:bow::bow:

Jättekramar på er allihopa :bump:

Åhhh vad skönt att höra ifrån dig!!! :D Lycka till med resten av graviditeten nu också!

Jenny

Kunde inte sagt det bättre själv! :bow:

Lycka till babyfoal :)

Härligaste Ni!

Tack för er underbara omtanke, allihopa! :bow:

Ni är guld värda allesamman! Tänk att man kan få så mycket stöd av så många som man inte känner!

Kramar!:laugh:

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Jag satt i kökssoffan med amningskudde och min 3 månader gamla dotter i knät. Jag tittar på när min man och treåring ”spelar” schack när...
Svar
8
· Visningar
1 490
Senast: Crossline
·
Gravid - 1år Det känns fortfarande overkligt, men ni här vet ju redan om det iallafall! Jag hoppas på att få sällskap i tråden, men annars får jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 709
Övr. Katt Hej. jag har en fråga gällande mina 2 katter som helt plötsligt inte kommer överrens. Dom är båda hanar och kastrerade. Den ena hanen är...
Svar
3
· Visningar
683
Senast: Svartkatt
·
Gravid - 1år Sonen blev 5 veckor i lördags, och har sen ett par dagar tillbaka börjat med något när han sover eller håller på att somna. Armarna åker...
Svar
1
· Visningar
653
Senast: Bufera
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025