Sv: urk

Man förtränger ganska snabbt hur pestigt det är va?
Annars skulle man ju inte gå igenom det fler gånger än en!

Det kommer gå över, jag har gått runt & klökts för minsta lilla & spytt varje natt på infartsvägen när jag varit på väg hem från nattjobbet.

Tror jag är i vecka 16 själv. *osäker*

I morse spydde jag fruktsmoothie så det var som en fontän genom näsan:D Mycket spännande.
Rosa slime överallt.
Jag var ju tvungen att hålla igen munnen medan jag sprang till toaletten, så det blev övertryck tror jag...

Annars är livet liiiiiiite bättre, vilket är tur.

Och på fredag ska jag löneförhandla....Håll tummarna!

Stort Grattis Spirit! Jag tror att du har gått lite längre än mig, men det är en gissning:)

Nja, bäst i vecka 17-30? Då vet jag vad som väntar mig! :devil:
Foglossningen kom i vecka 13 och har inte ridit, mår skit av det! Kan köra hästarna som tur är!
Mitt illamående är här varannan dag och då är det så illa att jag spyr helt oprovocerat rätt ut! *äckligt*
Sambon sa en rolig kommentar; "Nu får du ge dig!" Jaha, det här gör jag med flit! Så går vår jargong nu.... :angel:
Känner mig varken strålande eller vacker, somnar som ts redan klockan 20.00. Ska jag vara någorlunda social, får jag ta en tupplur mitt på dagen, men hur gör man det när man emellanåt går upp 05.00 och sen kommer hem ifrån jobbet vid 16?
Står i böckerna att hyn blir så bra bla bla... Har inte haft en enda finne under min tonårstid, de har jag fått igen nu, kan jag säga!
Humöret, ja. Tänder till på alla cylindrar med en gång, men går fort över. T o m kan det börja koka och när jag väl kommit fram till personen har det gått över.

Visst blir man förbannad på dom som har mått "underbart" och "älskar att vara gravid".
Blähk säger jag bara!

Japp det går över, annars skulle jag inte sitta här med tre barn idag. Men nu får det vara slut. Kroppen ska inte manglas igenom det här en gång till.

Till sjukdomsbilden/graviditeten hör att man får dåligt humör av att ständigt må illa och jag hoppas att ni har lika förstående män som jag har. Han är underbar och vet att det är ett övergående problem, men det är jobbigt att leva mitt i det. Så skönt att ha bebisen på utsidan!

Lycka till nu alla som mår illa och kräks!

Men tack:D

Kan ju blivit hjälpt på traven av trevligt sällskap och ett överflöd av kalorier:D

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Valp 2025

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka