Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Köpte en sån för presentkortet från jobbet, men det är ett galler med som har gummigrejer längst ut och ett handtag. Den passar inte i...
Svar
4
· Visningar
552
Senast: MissFideli
·
  • Låst
Relationer Den förra tråden hade 2000+ inlägg och passerat 100 sidor så jag tänkte prova på att starta en ny! Dejten i helgen gick riktigt bra, nu...
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
188 828
Senast: Modest
·
Hemmet Det finns två pulverfack och ett sköljmedelsfack. Ska impregneringsmedlet i sköljmedelsfacket?
Svar
1
· Visningar
404
Hemmet Har ett gäng isolerade rör i källaren som jag vill måla om. Vad ska man ha för slags färg på dessa? Har en hink med ”lackfärg...
Svar
1
· Visningar
532
Senast: vilde
·
Juridik & Ekonomi Jag köpte en tjänst, vi hade kommit överens om timpris och tiden tjänsten ska ta att utföra, dvs. priset var klart. Vi släppte in dem...
2 3
Svar
43
· Visningar
4 012
Senast: vilde
·
Trädgård & Växter Är i full gång med att bygga mitt växthus. Behöver snart beställa hem växthusplast men vet inte vilken som är bäst. Jag behöver en bra...
Svar
0
· Visningar
316
Senast: kolblakkur
·
Tjatter Visst har vi ingen jultråd än? Jag har blivit SÅ pepp på julen de senaste dagarna :D Här i tråden kan vi snacka om allt som hör julen...
27 28 29
Svar
562
· Visningar
26 608
Fritid Ge mig alla era bästa tips på roliga, sevärda äventyr inför kommande år! :) I september 2020 besökte jag Fulufjällets nationalpark och...
2
Svar
23
· Visningar
1 861
Senast: Elendil
·
Kropp & Själ Har de senaste 2-3 månaderna fått en rejäl nästäppa, speciellt på kvällarna. Så pass att det är tydligt påtagligt, kan då andas enbart...
2
Svar
26
· Visningar
2 476
Senast: Alandia
·
IT & mobiler Min dator har kraschat!! :eek: ... Fick en ny laptop, Lenovo modell dyrare, av pappa strax efter jul, i början av januari nu 2019. Allt...
2
Svar
22
· Visningar
5 027
Senast: Hejsan.
·
Mat Har nån misstanke att jag frågat förr men glömt svaret.. Jag behöver baka bröd och har två paket röd jäst i kylen. Vad ska jag tänka på...
Svar
9
· Visningar
1 162
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har extremt överrörliga fotleder (bindvävssjukdom) vilket konstaterats av 3 experter på området och 1 fysioterapeut. Jag har fått...
Svar
1
· Visningar
366
Senast: Scata
·
Kultur Hit med era bästa serietips. Titel Genre Var kan den ses. Jag rekommenderar Sommaren 85. Gissar att den går under typ dramakomedi. SVT...
Svar
10
· Visningar
728
Senast: Lilla
·
Samhälle De har redan börjat skjuta raketer och smällare här har hållit på i någon vecka är redan trött på eländet. Det smälls smällare på dagtid...
5 6 7
Svar
135
· Visningar
6 140
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Vintern är här, och med den 30% luftfuktighet inomhus och konstant såriga slemhinnor i näsan. Jag har en luftfuktare, men problemet är...
2
Svar
29
· Visningar
2 413
Senast: SiZo
·
Kropp & Själ Hur i hela friden får jag bort det? Jag har klisterrester kvar på skinnet efter tejpplåster och vill verkligen att det ska bort. Vågar...
Svar
18
· Visningar
8 879
Senast: cirkus
·
Samhälle Nu är det inte ens 3 timmar kvar av 2020. Hur sammanfattar ni ert 2020 och vad har ni för förhoppningar om 2021? Jag tror att 2020 har...
2
Svar
30
· Visningar
2 372
Senast: Monifa
·
  • Låst
Kropp & Själ Någon mer som är peppad på det nya året? Behöver du gå upp/ner? Hur många kilo? Vilken "metod" ska du använda? Jag ska gå ner minst...
56 57 58
Svar
1 154
· Visningar
87 402
Senast: lil-sis
·
  • Låst
Kropp & Själ Bara en liten påminnelse: Varje år, år efter år, så dör det ca 2.500.000 personer av diarrésjukdomar i världen, varav är ca 1.500.000...
98 99 100
Svar
1 993
· Visningar
109 079
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp