Hur är er stad som cykelstad?

Jag cyklar inte jättemycket i Malmö men tycker att det fungerar helt hyffsat. Cykelbanor finns, i varierande former och jag tycker att de flesta bilister tar hänsyn. Då var jag mer rädd för andra cyklister under min tid i Lund ;)

Sen spenderade jag mina tonår med att cykla genom Stockholms innerstad. Korsade en av de (då) farligaste korsningarna i stan flera gånger i veckan. Stockholm har säkert blivit bättre sen dess, men mitt måttstock för vad som är bra/säkert är fortfarande något skev.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 869
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 040
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
7 603
Senast: Blyger
·
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
4 277

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka