Bygga nytt hus

Våran extra-el gick på 19 565kr!

5 st dimmers
Golvvärme i badrum (har både el och vattenburen golvvärme där)
All el i köket (vi valde ju att sätta in IKEA-kök)
Matning varmvattenberedare (vi valde bort skidstahus frånluftsvärmepump och satte in egen bergvärme)
Några extra vägguttag

:)
Tack! Lät ju väldigt rimligt! 😊👌🏻

Mvh Miks
 
Tack! Lät ju väldigt rimligt! 😊👌🏻

Mvh Miks

Det tycker jag!

Om du inte redan hittat dit så rekommenderar jag forumet på Byggahus.se ! Är skönt att få bolla med andra i samma sits.. Lätt att det blir dumt/dyrt/lurigt när man ska ge sig in i något nytt...
 
Det tycker jag!

Om du inte redan hittat dit så rekommenderar jag forumet på Byggahus.se ! Är skönt att få bolla med andra i samma sits.. Lätt att det blir dumt/dyrt/lurigt när man ska ge sig in i något nytt...
Tack! Maken är reggae användare. Jag läser bara 😊 Än så länge 😅

Mvh Miks
 

Liknande trådar

Hemmet Jag äger ett litet hus (med betoning på litet) på en mindre ort, men med närhet till större stad med lite högre priser på fastigheter...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
2 908
Senast: nyttnick
·
Hemmet Så småningom hoppas jag på att kunna flytta hem och bygga mig ett litet hus. Tyvärr har jag tummen mitt i hand …. Huset måste med andra...
Svar
16
· Visningar
1 219
Senast: ufot
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 787
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 212

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp