Om jag äter något som inte är jätteblött och inte druckit på länge kan jag få hicka. Speciellt på morgonen. Och det är sådan envis, stor och ljudlig hicka. Går dock över direkt om jag dricker.
Pappa fick ofta morgonnysningar där han toknös i serier. Och så enormt högt! Jag blev vansinnig då jag var tonåring och försökte sova till det oljudet.
Jag är också väldigt mycket för att göra konstiga ljud och ljudeffekter.
Och sjunger gärna egenpåhittade sånger för mina djur(och träningshästar).
Är vansinnigt nyfiken och vill titta, pillra och lukta på allt nytt. Jättejobbigt ibland för en mer neurotiskt lagd sambo tex på utlandsresor med, för honom iaf, en massa faror.
Och jag ställer enormt mycket frågor om varför saker funkar på vissa sätt etc.
Det ledde till att då jag var liten kunde min pappa hitta mig mitt i ett berg av prytlar iom att jag skruvat sönder mekaniska leksaker etc för att se hur det funkade. Han trodde första gångena att "nu har ungjäveln förstört den dyra leksaken/kameran/etc". Men jag fick ihop det utan att några delar blev över.
Pappa fick ofta morgonnysningar där han toknös i serier. Och så enormt högt! Jag blev vansinnig då jag var tonåring och försökte sova till det oljudet.
Jag är också väldigt mycket för att göra konstiga ljud och ljudeffekter.
Och sjunger gärna egenpåhittade sånger för mina djur(och träningshästar).
Är vansinnigt nyfiken och vill titta, pillra och lukta på allt nytt. Jättejobbigt ibland för en mer neurotiskt lagd sambo tex på utlandsresor med, för honom iaf, en massa faror.
Och jag ställer enormt mycket frågor om varför saker funkar på vissa sätt etc.
Det ledde till att då jag var liten kunde min pappa hitta mig mitt i ett berg av prytlar iom att jag skruvat sönder mekaniska leksaker etc för att se hur det funkade. Han trodde första gångena att "nu har ungjäveln förstört den dyra leksaken/kameran/etc". Men jag fick ihop det utan att några delar blev över.