Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Fritid Jag älskar att spela spel. Jag har flera bra spel när man är många, men vill ha tips på såna när man bara är två. 🙂 Jag gillar alla... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 109
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Skulle vi kunna prata om det där avloppet ett tag? Jag är en fena på enskilda avlopp, vi har tillsammans 5 st i familjen. Det har blivit... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 928
Senast: Marty
·
Kläder & Bli fin Hur gör ni med det egna håret? En tanke är att låta min frisör sköta om mitt riktiga hår varannan månad när jag ändå ska dit och sätta...
Svar
15
· Visningar
2 078
Senast: Piek
·
Kropp & Själ Jag snarkar en hel del, beroende av nässpray och det just nässprayen tänkte jag ta tag i. Har köpt cortisonnässpray att börja med som...
Svar
9
· Visningar
3 750
Juridik & Ekonomi Det är lite rörigt i min släkt. Och jag vill samla in så mycket fakta som möjligt eftersom det känns lugnare för mig själv då. Att ha...
Svar
17
· Visningar
2 244
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Jag har 6 st extrastolar i trä, rödfärgade med vad jag misstänker är någon sorts lasyr. Ytan är inte hård/blank som den kan bli av...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: nejlica
·
  • Låst
Kropp & Själ Ni som genomgått en npf-utredning, hur omfattande var den, d.v.s. antal timmar? Hur många personer var inblandade i utredningen och... 15 16 17
Svar
337
· Visningar
20 560
Senast: Mineur
·
Tjatter Välkomna till en ny lek, hoppas ni är redo! :) LL: MikaTela 1. Heffaklumpen 2. Niyama 3. Blacksmithfarm 4. Madalitso 5. qitis 6. cirkus... 12 13 14
Svar
274
· Visningar
8 574
Senast: MikaTela
·
Mat Jag har tidigare ätit rätt mycket färdiglagad fryst mat som jag värmt i micron. Sedan cirka 2 månader tillbaka har jag mestadels ätit... 2 3
Svar
50
· Visningar
5 991
Senast: MiaMia
·
Mat Jag har dålig koll på utbudet av restauranger i Malmö, trots att jag bott här nu ett tag. Jag är ute efter både lyxigare och...
Svar
10
· Visningar
726
Kropp & Själ Min Oral B börjar bli trött och vill laddas efter varje tandborstning. Så det är dags för en ny. Men vilken? 200kr? 3000kr? Hjälp!!
Svar
13
· Visningar
1 055
Senast: _Taggis_
·
Trädgård & Växter Hur billig maskin kan man köpa? Gör den sitt jobb om man köper en billig maskin, typ max 2000? Hur installerar man? Jag har försökt läsa... 2 3
Svar
40
· Visningar
3 544
Senast: dobbis
·
Hemmet I somras målade jag om den murade delen till vår kamin (Keddy-insats). Den var vit och jag målade den mörkgrå. Jättesnyggt och jag är...
Svar
13
· Visningar
3 168
Tjatter Vad har ni för solglasögon och vart har ni köpt dem?
Svar
16
· Visningar
708
Senast: Badger
·
Samhälle Min sambo lobbar starkt för att familjen ska emigrera till Norge, men jag är skeptisk. Finns det några bukefalister som bor eller bott... 4 5 6
Svar
109
· Visningar
13 949
·
Juridik & Ekonomi Jag har börjat jobba efter studier och har såklart en helt annan ekonomi. Under studietiden hade jag det ganska bra, fulla lån +... 5 6 7
Svar
136
· Visningar
19 137
·
IT & mobiler ... kan man få det? Idag fick jag upp en påminnelse i kalendern som jag inte har lagt in själv. Gick in i kalendern och den ser ut...
Svar
4
· Visningar
844
Senast: TantAgda
·
Kropp & Själ Tipsa mig om riktigt bra produkter för torrt hår, som jag inte dör av att använda! Jag var hos frisören härom dagen och försökte...
Svar
8
· Visningar
834
Senast: starcraft
·
Samhälle Jag skulle vilja veta vad sjukvård kostar på riktigt, dvs en lista på avgifter som en inte behöver betala pga en mycket hög... 2
Svar
39
· Visningar
4 319
Senast: Kilauea
·
IT & mobiler Om en vill ha en digital signatur, för att signera PDF:er och liknande, privat, hur fixar en det? Har någon tips på en bra mjukvara? Tack!
Svar
8
· Visningar
676
Senast: Stinaelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka