Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Samhälle Är det någon som har koll på vad som verkligen gäller vid reklamation av ett uppenbart produktionsfel. Köpte en 50 tums tv för några...
2
Svar
21
· Visningar
2 037
Senast: Is
·
  • Låst
Skola & Jobb Jag skulle vilja ha ett jobb där jag tjänar bra. Jag tänker mig att jag vill ha ut åtminstone runt 25000 eller mer. Haken är att jag...
5 6 7
Svar
138
· Visningar
27 938
Senast: annmarg
·
  • Låst
Tjatter Har precis klivit upp efter att ha lekt i sängen med katten... min lilla håriga mördare börjar bli duktig på attackhopp :D
99 100 101
Svar
2 007
· Visningar
83 896
Kropp & Själ Jag har haft en psykolog kontakt ett tag via min vårdcentral, och det funkade jättebra. Vi hann tyvärr inte prata om allt jag behövde...
2
Svar
33
· Visningar
3 007
Senast: Barbabelle
·
Kropp & Själ Jag har använt p-ring i ca 10 år, upptäckte dock för några månader sedan att man inte ska använda det efter 35 och jag har fyllt 40 i...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 448
Senast: snorp
·
Samhälle Alla har vi väl sånt vi inte förstår oss på? Själv förstår jag inte hur folk kan sitta och äta på uteserveringar på trafikerade gator...
30 31 32
Svar
625
· Visningar
45 236
Senast: Sel
·
Kropp & Själ På måndag kommer jag att dra igång en utmaning som går ut på att jag ska yoga varje dag i 30 dagar. Jag kommer att köra enligt ett...
17 18 19
Svar
371
· Visningar
13 250
Senast: zassoo
·
A
Mat Vilken del av renen är godast och mest prisvärd?
2 3
Svar
42
· Visningar
3 385
Senast: vilde
·
Samhälle Jag behöver på riktigt hjälp att förstå varför inte klimatfrågan "vinner" en omröstning som denna: (man får alltså rösta i...
6 7 8
Svar
155
· Visningar
6 164
Senast: vilde
·
Fritid Är det någon som provat på det? Jag letade efter lämpliga små vattenskålar till mina spindlar (och varför inte ormarna?) och snubblade...
Svar
0
· Visningar
312
Senast: Sel
·
Hemmet Jag har hittat ett vägguttag under tapeten. Alltså har jag ingen kåpa till det och det känns inte så säkert att ha ett "naket" uttag...
Svar
2
· Visningar
1 312
Kropp & Själ Fick idag svar på min MR, som de misstänkte fanns en spricka i menisken, men dessutom kraftig artros på insidan av knät. Enda aktuella...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 997
Senast: Texaz
·
Mat Har köpt en fryst hummer som jag vill ska vara upptinad på eftermiddagen/tidig kväll på nyårsafton. När bör jag ta upp den ur frysen...
Svar
2
· Visningar
4 885
Senast: Unafraid
·
Samhälle Vad menar du med monopol? Det finns ett antal begravningsplatser med olika inriktningar. I förra veckan var det en icke religiös...
Svar
19
· Visningar
671
Tjatter Hela Buke bakar -julspecial! Årets julupplaga av Hela Buke bakar har celebert besök i form av de ökända brittiska domarna Paul...
47 48 49
Svar
977
· Visningar
33 892
Hemmet Jag har en gammal vedspis i mitt hus, som funkar att elda i. Men jag trodde den skulle funka som värmekälla, vilket jag inte vet om jag...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 985
Senast: MissFideli
·
Juridik & Ekonomi I oktober trillade ett enormt träd tvärs över en populär promenadväg i skogen nära oss. Det är en gammal banvall där det gått en järnväg...
Svar
5
· Visningar
666
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Hur bokar jag tid för cellprov? Går inte via 1177 för min vårdcentral erbjuder inte det. Har gjort cellprov en gång under tiden jag bott...
2
Svar
28
· Visningar
1 991
Senast: Ramona
·
Kultur Kan bara rekommendera denna korta film om Ringo om du har en minsta musikintresse
Svar
0
· Visningar
358
Senast: Tranan
·
Samhälle Ja, alltså, att tänka om någonting i erat liv på en lite större nivå? Oavsett om det är pga oro för COVID, oro för liknande men ännu...
2
Svar
23
· Visningar
2 809
Senast: Sezziyanen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp