Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag ar 30 nu och har lange varit dalig med hudvard. Jag har val anvant nagon cleanser, toner och dagkram, speciellt nar jag brukade...
Svar
10
· Visningar
1 013
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har matproblem som jag inte kommer tillrätta med själv, och är så urbota less på det. Jag behöver alltså hjälp med detta men behöver...
Svar
5
· Visningar
1 645
Senast: Skjøldur
·
  • Låst
Samhälle Det fanns en USA-tråd om allmänt som händer där. Men jag tycker det kan finnas en som enbart rör frågor om valet. 2016 var första...
25 26 27
Svar
523
· Visningar
28 082
Senast: Mineur
·
Hemmet Vi har köpt ett hus med betongväggar. Hela huset är liksom gjutna valv på något sätt (fråga mig inte hur det är konstruerat, jag vet...
Svar
8
· Visningar
707
Senast: Görel
·
Tjatter Själv vaknade jag ganska sent, skönt att sova ut efter en väldigt intensiv period på jobbet. Tog en långpromenad i till stan och...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 165
Senast: hastflicka
·
Kropp & Själ Hur gör jag för att lyckas med det? Hur specifik måste jag vara? Räcker det att beskriva hur mitt liv är? Jag önskar så djupt att få ett...
Svar
7
· Visningar
2 032
Samhälle Dokument Inifrån har börjat visa en serie i tre delar om antivaxxers. Första delen...
24 25 26
Svar
509
· Visningar
27 610
Senast: Dentaku
·
Mat Har en halvliter mandelmjölk i kylskåpet. Rester från baket av de veganska lussebullarna. Vad gör man med mandelmjölk? Avkomman sa att...
Svar
9
· Visningar
609
Senast: hastflicka
·
Tjatter Har ni läst om den här tävlingen på sociala medier? Den börjar 1:a december och slutar 24:e december vid midnatt och går ut på att man...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 281
Senast: em76
·
Fritid Jag ska åka till Vimmerby över nyår och kör från Lund. Har två barn, 4 och 5 år i bilen, och tänker att några stopp på vägen upp är...
Svar
3
· Visningar
752
Kropp & Själ Någon som har erfarenhet av att träffa en psykolog på tex mindler eller någon annan liknande tjänst? Hur tycker ni det funkar att...
Svar
2
· Visningar
805
Senast: Cattis_E
·
Kropp & Själ Hej! Gjorde en tråd här för ett tag sedan om mitt ex. Vi var i ett väldigt ”toxic” förhållande har jag insett nu och han behandlade mig...
Svar
2
· Visningar
1 343
Senast: Ramona
·
Hemmet Jag ska flytta med vårt elabonnemang till vår nya lägenhet då vi är nöjda och har ett bra pris per kilowatt. Men när jag skulle göra...
Svar
12
· Visningar
817
Senast: MayGrace
·
Samhälle Munskydden stoppades nu, de som misstänktes vara gjorda genom tvångsarbete. Borde man inte bojkotta fler varor från Kina? För att...
Svar
5
· Visningar
620
Senast: Nahar
·
Samhälle År 2070 hur ser livet ut då? Eller hur ser världen ut då? Vad gör du om du lever då?
2
Svar
24
· Visningar
1 897
Senast: Blue
·
Samhälle Jag såg precis en tråd på twitter med en person som går igenom COVID-data. I ett angivet syfte att motbevisa det som i tråden kallas...
2
Svar
20
· Visningar
1 704
Senast: Sezziyanen
·
Kropp & Själ Julen i år blir inte som den brukar för vår familj. Vi kommer behöva umgås online och min förhoppning är att vi ska kunna spela nåt spel...
Svar
12
· Visningar
1 020
Senast: startpompe
·
Mat Lite här och där står et att saffran får fram smaken bättre om man blötlägger den i alkohol. Nu har jag som av en händelse en skvätt...
2
Svar
23
· Visningar
2 794
Senast: svea
·
Tjatter Välkommen till Ulvleken Kaos i tomteverkstaden! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra. Kom ihåg att det bara...
29 30 31
Svar
606
· Visningar
18 188
Senast: fio
·
Kropp & Själ Jag kommer snart förlora förståndet... Jag har "alltid" haft ganska lätt för att få svamp, redan sen tonåren. På den tiden var det...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
22 692

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp