Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Visste inte riktigt hur jag skulle formulera rubriken. Av vissa privata anledningar så känner jag att jag måste vända mig någonstans...
Svar
14
· Visningar
1 538
Senast: Nahar
·
Trädgård & Växter Jag har en liten yta på kanske 200 m2 som jag vill göra äng av på sikt. Jag skulle vilja ha tips på bästa sätt/ verktyg för att slå...
2
Svar
29
· Visningar
1 825
Kropp & Själ Ni som satt in spiral, har ni haft blödning samma dag? Satte in idag, gick hur bra som helst och har inte känt av nån molvärk efter...
Svar
19
· Visningar
1 205
Senast: Kilauea
·
Samhälle Är man en dålig medborgare om man avstår 90% av det man tänkt, men eftersom andra också gör det, smittsäkert kan genomföra de viktigaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 917
Senast: Sezziyanen
·
Relationer Mitt dejtande har inte varit på topp och har dragits till fel typer av killar. Psykopater, drogmissbrukare, alkolister osv. Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 791
Senast: Ramona
·
Kultur Jag vet från t.ex. bokbingotrådarna att det finns några här inne som läser feelgoodböcker. Jag har en mormor som läser en väldigt mycket...
2
Svar
27
· Visningar
2 196
Senast: Tajger
·
Trädgård & Växter Man har gott om tid att fundera när man är i karantän... Jag har alltid ansett mig ha gröna fingrar. Mina krukväxter är frodiga och...
Svar
11
· Visningar
1 203
Tjatter Snart dags för 2020 :banana: Har ni några nyårslöften?
3 4 5
Svar
82
· Visningar
6 373
Mat Jag joinar dem som påstår att Julen snart är här (@Tora ;) ) och tycker att vi ska ha en Gottebordstråd. :d Vad ska ni ha på...
11 12 13
Svar
241
· Visningar
22 209
Senast: Saigon
·
Fritid Nu har jag tröttnat på att sitta på min röv 24/7 i 9 månader. Jag vill ut och göra något. Men finns det några coronasäkra aktiviteter...
Svar
13
· Visningar
1 456
Senast: nullo-modo
·
Hemmet Tittade lite på olika täckpapp då vi ska flytta i januari och ska måla om ett rum och också vill ha täckpapp i hela lägenheten under...
Svar
7
· Visningar
887
Relationer Då är det dags igen... 2020 säsong börjar.... casting ikväll på TV4 20:00
4 5 6
Svar
116
· Visningar
10 487
Senast: Fetaost
·
Kropp & Själ Jo, jag fick ett infall... kanske är det helt vansinnigt eller så det klokt? Bara på idé-stadiet än... Jag färgar mitt bruna hår...
Svar
16
· Visningar
2 687
Senast: Liten
·
Kropp & Själ Jag har haft en ganska mjuk menskopp under de senaste typ 6 åren och inte varit helt 100 nöjd. Jag tycker att den läcker litegrann som...
Svar
6
· Visningar
893
Samhälle Svårt att sätta rubrik på det här, men det händer naturligtvis regelbundet att människor vi sett upp till, läst deras böcker, sett deras...
4 5 6
Svar
113
· Visningar
14 607
Senast: Ceta
·
Skola & Jobb Hej! Jag är det någon här som skrivit högskoleprovet och tagit hjälp av något företag för att få hjälp att plugga. Jag skulle behöva...
Svar
2
· Visningar
615
Senast: Karro-Lina
·
Kropp & Själ Jag jobbar ju natt och då tittar vi på en massa tv när det är lugnt. Jag blir alltid lika förvånad över hur sjukt vita amerikanarnas...
2 3
Svar
44
· Visningar
6 228
Senast: Hoarfrost
·
Skola & Jobb Vill varna för ett negativt inlägg men känner att jag behöver ventilera mig! Jag har nyligen ca 2 månader sedan börjat ett nytt jobb...
Svar
12
· Visningar
2 353
Kropp & Själ Som de flesta här vet så har jag haft ett gäng hjärnskakningar + utbrändhet, så min hjärna samarbetar inte alltid med mig. Just nu...
Svar
12
· Visningar
936
Senast: SiZo
·
  • Omröstning Omröstning
Tjatter Vem hejar ni på? Och vem tror ni vinner?
24 25 26
Svar
517
· Visningar
29 070
Senast: Interim
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp