bettysmatte
Trådstartare
Jag var inne på apotea nyss för att köpa en tandkräm till vår hund, men det finns ju MASSOR . Vilken sort rekommenderar ni ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Borstar du tänderna också, eller stryker du bara ut tandkrämen på tänder och tandkött som det står i beskrivningen?Använder denna, den fungerar väldigt bra.
Stomodine ska användas precis som du skriver, att det ska strykas på tandkött efter tandborstning. Men går säkert fint att borsta med den också, dock har den ingen direkt god smak vilket kan vara en fördel vid tandborstning.Tack! Borstar du tänderna också, eller stryker du bara ut tandkrämen på tänder och tandkött som det står i beskrivningen?
Jag borstar tänderna med dennaTack! Borstar du tänderna också, eller stryker du bara ut tandkrämen på tänder och tandkött som det står i beskrivningen?
Stomodine har köttsmak Min hund älskar den, tandborstningen är dagens höjdpunkt.Stomodine ska användas precis som du skriver, att det ska strykas på tandkött efter tandborstning. Men går säkert fint att borsta med den också, dock har den ingen direkt god smak vilket kan vara en fördel vid tandborstning.
Jag använder mig oftast av Virbacs Enzympasta som smakar kyckling (eller om det var lever). Hundarna tycker att den är god och vill gärna slicka från tuben som belöning.
Det har jag missat, eller så kanske de har lagt till det senare? Mina är inte jätteförtjusta i den, har en gammal flaska som jag använder väldigt sällan.Stomodine har köttsmak Min hund älskar den, tandborstningen är dagens höjdpunkt.
Det står köttsmak på den när jag kollar på Apotea .Det har jag missat, eller så kanske de har lagt till det senare? Mina är inte jätteförtjusta i den, har en gammal flaska som jag använder väldigt sällan.
Köp en för bebisar på apoteket.Halvt OT men på ämnet hundtänder....
Jag fick tandborste med på köpet. Den börjar vara sliten.
Har kollat runt och sett tandborstar som är dubbelsidiga.
Munnen är ju liten så borsthuvudet måste vara pyttigt.
En annons om dubbla borstar påstår att storlek small kan funka på katt. Då borde en fjärilsmun funka också.
Erfarenheter av olika borstar?
Det är en sån jag slitit ut. Då köper jag en ny likadanKöp en för bebisar på apoteket.