Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Jag fick väldigt oväntat och väldigt fint beröm tidigare i dag. Förutom att jag förstås blev glatt överraskad, så fick jag minst sagt...
2
Svar
36
· Visningar
2 939
Senast: Lumos_Nox
·
Kropp & Själ I min ungdom rekommenderades det överallt att torrborstning var så himla bra för kroppen, huden, etc. Det var nästan ett måste ifall man...
2
Svar
20
· Visningar
2 590
Senast: Tualma
·
Kultur En nyinspelning av Vår Herres hage börjar idag. Jag visste inte om att det var en nyinspelning när jag började titta i natt och jag är...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
5 189
Senast: svea
·
Hemmet Min Anton (Neato Botvac D85) verkar ha tappat livsgnistan och är mest trött och grinig. Han är drygt 5,5 år, vilket verkar vara normal...
Svar
2
· Visningar
332
Senast: MissFideli
·
Fordon Jag är på jakt efter en ny bil. Maxpris ca 300 000. Behöver ej vara ny, men inte äldre än 2018. Den ska vara ganska rymlig, en bra...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
6 333
Senast: Egonson_
·
Samhälle Insåg att en av de saker jag verkligen saknar i dessa tider är att sitta och berätta historier för varann. Om min knäppa katt, om...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
5 298
Senast: Jenka
·
Mat Jag har lite problem när jag gör "söndagsstek" och tänkte kolla om någon vet varför såsen blir väldigt syrlig. Jag brukar ha någon form...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 192
Senast: Chili
·
IT & mobiler Jag har ett mailkonto som inte längre används (comhem, de har slutat med mail). Tar hem mail till outlook. Hur kan jag sluta försöka...
Svar
8
· Visningar
697
Senast: Hermelin
·
Kropp & Själ Rent praktiskt alltså? Hur ordnar man ett säkert firande? Jag bor många mil från mina päron men ska som av en händelse till hembygden...
10 11 12
Svar
224
· Visningar
16 113
Kropp & Själ Vad finns det för appar för kaloriräkning/viktminskning där man inte behöver väga sig varje vecka (äger ingen våg)? Kommer använda...
Svar
3
· Visningar
349
Senast: McFlurry
·
Mat Har gjort glögg på svagdricka och skulle prova den idag. Jag tycker den är helt ok starkvinsglögg, lite basic. Mannen tycker dock att...
Svar
0
· Visningar
323
Kropp & Själ Jag behöver hjälp... orkar inte göra ett anonymt nick... Nån här som har erfarenhet av AA möten? Hur går det till när man kommer dit som...
38 39 40
Svar
794
· Visningar
81 075
Senast: pepp
·
Relationer I morgon börjar jag jobba efter semestern igen och jag kan inte lämna min mamma ensam en hel dag, eller knappt ens ett par timmar. Jag...
26 27 28
Svar
544
· Visningar
89 563
Senast: Snurrfian
·
Fritid Går det att nå rastplatsen Svartån på E4 utanför Mjölby från norrgående riktning? Och hur ser det ut, finns det utrymme för ett par...
Svar
5
· Visningar
514
Senast: SaraXX
·
Relationer I och med min utbildning studerar jag nu familjemönster och det har fått mig att reflektera över min egna familj. Varför känner man sig...
2
Svar
25
· Visningar
4 822
Senast: farin
·
Mat I mitt facebookflöde susade det förbi ett recept på Chipsgratäng - som inte på något sätt verkar vara nyttigt :p , men av många tydligen...
Svar
8
· Visningar
1 336
Samhälle Egentligen hade kanske rubriken gjort sig bättre på Engelska då jag tycker man hör uttrycken oftare där men jag tror ni fattar ändå...
Svar
8
· Visningar
1 384
Kropp & Själ Behöver framförallt styrketräna. Om kroppen ska hålla över tid. Jag jag någon övning nångång men får inget flyt i det. Saker kommer...
2
Svar
24
· Visningar
1 101
Senast: sthu
·
Mat Jag har ätit på lunchrestaurang för flera år sedan en tacogratäng med tacochips i. Jag kom ihåg den nu när jag läste i...
Svar
0
· Visningar
310
Senast: Scata
·
Samhälle Hur kommer ni att fira julen i år? Tänker mest på om/ hur ni gjort några förändringar pga Covid-19?
Svar
1
· Visningar
297
Senast: Sel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp