Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pollen?Det här med corona är verkligen superskräp.... Här sitter jag. Lite snuvig, lite trött och "kliig" i ögonen, lite seg i kroppen. Det vill säga, jag känner mig precis som vid vilken förkylning som helst. Men i stället för att bara ta det lugnt och vila sig på soffan i ett par dagar så måste man slå på stora trumman med karantän, covid-test och väntan. Förhoppningsvis har jag ju inte corona, och då blir jag väl "utsläppt" fram emot onsdag. Testar mig imorgon eftermiddag, och det tar väl förmodligen ett par dagar att få svaret, tänker jag.....
Nä, jag tror inte det. Brukar inte få den typen av ont i halsen som jag hade i fredags kväll och natt av det.Pollen?
Totalförvirring här... Nåja. Får vara glad åt att det åtminstone är helg och att jag enbart jobbar vardagar. Hade inte varit så kul att försova sig hur mycket som helst.I alla fall skönt att höra att man inte är ensam i sin förvirring.....
Uschdå! Hoppas att du är bra snart!Det här med corona är verkligen superskräp.... Här sitter jag. Lite snuvig, lite trött och "kliig" i ögonen, lite seg i kroppen. Det vill säga, jag känner mig precis som vid vilken förkylning som helst. Men i stället för att bara ta det lugnt och vila sig på soffan i ett par dagar så måste man slå på stora trumman med karantän, covid-test och väntan. Förhoppningsvis har jag ju inte corona, och då blir jag väl "utsläppt" fram emot onsdag. Testar mig imorgon eftermiddag, och det tar väl förmodligen ett par dagar att få svaret, tänker jag.....
Det problemet hade jag i alla fall inte haft. Allt "viktigt" ställer om sig av sig själv. Mobilen, min fit-bit (som är min väckarklocka), datorn..... Det är bara guldpendylen och bilens klocka som måste justeras....Totalförvirring här... Nåja. Får vara glad åt att det åtminstone är helg och att jag enbart jobbar vardagar. Hade inte varit så kul att försova sig hur mycket som helst.
Det hoppas jag också. Som sagt, före corona hade jag inte funderat en extra gång på det. Det är väldigt lätt att bli smittad av diverse virus om man jobbar med småbarn, och inget att bry sig om speciellt mycket. I normala fall alltså.....Uschdå! Hoppas att du är bra snart!
Håller med, jag är less på det. Och glad att jag väldigt sällan är sjukDet här med corona är verkligen superskräp.... Här sitter jag. Lite snuvig, lite trött och "kliig" i ögonen, lite seg i kroppen. Det vill säga, jag känner mig precis som vid vilken förkylning som helst. Men i stället för att bara ta det lugnt och vila sig på soffan i ett par dagar så måste man slå på stora trumman med karantän, covid-test och väntan. Förhoppningsvis har jag ju inte corona, och då blir jag väl "utsläppt" fram emot onsdag. Testar mig imorgon eftermiddag, och det tar väl förmodligen ett par dagar att få svaret, tänker jag.....