Lejonkungen❤, döpte min fölunge till Simba (som inte är så mycket till föl längre utan 17 år).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, hur kunde jag glömma Micke och Molle! Jag vet inte om jag skulle klara av att se den idag.Av de på listan är det solklart Lejonkungen (dock i originalversionen) som är favoriten. Av deras klassiker är Micke och Molle absoluta favoriten.
Att gå på vilken som fått mest pengar tycker jag funkar dåligt när det är under så lång tid. Pengar sjunker ju i värde.Här finns en version med 15 filmer. Det gör på riktigt ont i själen att bara en enda film som inte är Pixar finns med. https://screenrant.com/highest-grossing-disney-animated-movies/
Såklart! Det var bara den listan jag råkade snubbbla över i en youtubevideo och den gjorde mig lite upprörd. Men jag skulle tro att även i popularitet vinner säkert de nyare pixarfilmerna.Att gå på vilken som fått mest pengar tycker jag funkar dåligt när det är under så lång tid. Pengar sjunker ju i värde.
Det är en av de få old style Disney jag faktiskt aldrig sett! Tänkt åtgärda det många gånger men det har aldrig blivit av.Lilo och Stich!
Jag älskar den men jag vet att många tycker den är konstig.Det är en av de få old style Disney jag faktiskt aldrig sett! Tänkt åtgärda det många gånger men det har aldrig blivit av.