Favoritdisneyfilm.

Att gå på vilken som fått mest pengar tycker jag funkar dåligt när det är under så lång tid. Pengar sjunker ju i värde.
Såklart! Det var bara den listan jag råkade snubbbla över i en youtubevideo och den gjorde mig lite upprörd. :D Men jag skulle tro att även i popularitet vinner säkert de nyare pixarfilmerna.

Haha, är en disney sucker, men liksom mina barn gillar jag inte tecknat längre utan det är pixar som gäller för mig... Finns ju dock otroligt bra filmer som är animerade men inte disney också. Frost (både ett och två) tycker jag förövrigt håller väldigt hög klass.

Liknande trådar

Skola & Jobb Som rubriken lyder - hur är kulturen angående AW på er arbetsplats? Har ni det? "Måste" man gå med på det? Om ni har det - går alla...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
5 769
Samhälle Bedrägerier är ett ovanligt stort problem i samhället just nu. Det är SMS, mail och välfärdsbrott. Assistansbolag, friskolor och olika...
2 3
Svar
46
· Visningar
3 972
Senast: Inte_Ung
·
Skola & Jobb Jag vet inte om det är för att jag blivit gammal, det har varit den mest tragiska semesterperioden ever, eller om jag verkligen bara...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 316
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 856
Senast: mars
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar