Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

  • Låst
Tjatter Har vaknat efter att ha fått sova rätt bra, den löpande kissen har lugnat ner sig lite :D
99 100 101
Svar
2 004
· Visningar
71 497
Senast: MJLee
·
Juridik & Ekonomi Hr ni gjort några fynd idag? :)
2 3 4
Svar
70
· Visningar
4 644
Senast: mysboll
·
Samhälle Tror ni att det blir ett "JA"? Själv hoppas jag att det blir JA för då finns det risk att fler följer efter. Det är bra om var o en...
30 31 32
Svar
638
· Visningar
37 082
Senast: Asko
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag vill köpa mild god herrparfym till mina söner i julklapp. Jag har INGEN koll på vad som gäller just nu, är...
Svar
16
· Visningar
975
Senast: Seabaz
·
Tjatter Tänkte att vi, med mkt kärlek, kunde ha en tävling fram till jul, om vem som har charmigast julpyssel hemma. Antingen ngt ni tillverkat...
Svar
3
· Visningar
809
Samhälle Alltså jag bara måste tipsa om den här dokumentären om Otto Weidt. Jag har varit fascinerad av honom ända sedan jag var på Museum...
Svar
0
· Visningar
436
Senast: Lager
·
Hemmet Det har varit en vattenläcka i lägenheten ovanför som förstört väggarna i kök och badrum, och nu såhär lagom till jul (nästa vecka)...
Svar
17
· Visningar
1 120
R
  • Låst
Kultur Startar en ny tråd den förra är full! Jag trotsade det fina vädret och målande lite på denna idag. Är nog snart klar. Tänkte först...
25 26 27
Svar
539
· Visningar
61 948
Senast: Gunnar
·
Hemmet Jag fick kortslutning hemma igår när jag skulle byta en lampa. Lampskärmen satt fast och när jag vred så lossnade istället sockeln så...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 257
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Gissar reklamen ska räknas som lyckad eftersom jag skriver den här tråden. Men....jag kan inte låta bli. Vad är det roliga, eller...
Svar
13
· Visningar
1 725
Senast: Tonto
·
Juridik & Ekonomi För ett år sedan vaknade jag en morgon med fruktansvärda nervsmärtor ut i min ena arm. När det inte gav sig sökte jag läkare och fick...
Svar
5
· Visningar
898
Hemmet Min dotter önskar sig en tjock, fluffig, mysig filt/pläd när hon fyller år. Gärna i naturmaterial - men kanske inte ren ull eftersom det...
Svar
12
· Visningar
1 195
Senast: Ektopia
·
Tjatter För att komma i den rätta julstämningen så startar jag en julklappstråd :D :D :D Vilken är den allra sämsta, knasigase eller mest...
7 8 9
Svar
171
· Visningar
16 324
IT & mobiler Min mamma har fått en rollator och jag tänkte beställa en korg till den. Men jag vet inte hur hennes rollator ser ut. Är det...
Svar
4
· Visningar
544
Senast: MissFideli
·
Tjatter Har känt mig lite nere det sista på grund av allt men nu tänkte jag dra igång rimstuga här. Jag gillar att rimma så om någon behöver...
2 3
Svar
50
· Visningar
3 052
Senast: Lemeie
·
Mat Jag vill inte gå in på Systemet nu, pga ni vet, men jag skulle vilja ha något till nyårsmiddagen åtminstone. Där jag bor kan vi inte få...
Svar
12
· Visningar
510
Skola & Jobb Har ni några tips på vad man kan ha för titel på mail om att man säger upp sig..? Efter 13 år på samma arbetsplats gör nya chefen livet...
2 3
Svar
43
· Visningar
5 061
Hemmet Har spontant bokat in en förhandsvisning av ett litet hus i vårt närområde om ett par veckor :nailbiting: Vi bor alldeles för stort...
Svar
13
· Visningar
1 200
Senast: Pudlan
·
IT & mobiler Hjälp! Två ungdomar i min närhet önskar sig gopro kamera i julklapp. De fick jag veta NU! och tomten kommer om 2 veckor... Tjejen är...
Svar
0
· Visningar
276
Senast: kamomillo
·
Juridik & Ekonomi Hur gör ni? Jag har hittills använt mig av Skicka lätt. Nu vill jag sälja lite enstaka fina barnplagg för kanske 30 kronor styck och...
Svar
9
· Visningar
633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp