JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Status
Stängd för vidare inlägg.
Ja, efter 7 dagar ja. Men inte innan dess.
Och 7 ytterligare dagar med stor vaksamhet. Vilket betyder hemförlovning om man inte absolut MÅSTE in till sitt jobb.
Ja, efter 7 dagar ja. Men inte innan dess.
Du skrev att man inte får gå till jobbet om någon i hushållet har covid, och det får man.
Tråden full, skapa gärna en fortsättning
/mod
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gravid - 1år
Nu när alla andra har sina "egna" trådar, kan väl vi också ha en?
Vore kul att höra lite om hur det går för alla, hur vardagen ser ut...
4
5
6
FÅRtråden
Lantbruksdjur Jag är inte ett dugg förvånad över att ni planerar fler lamm. 😁
Jag tror nog att ni kan spara honom men jag hade försökt kastrera honom...
Pilot
4 minuter sedan
Svar: 1 103
Visningar: 222 316
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Numera äter min hund typ allt men innan när hon var kräsen så konstigt nog det enda grönsaken hon åt var.......gurka. Hon var liksom...
litenhund
4 minuter sedan
Svar: 1 192
Visningar: 70 069
Hund
Bråkande hundar
Övr. Hund Du gör ju vad som passar dig bäst och det låtar som om du lutar åt omplacering vilken säkert är bra eftersom du känner din hund bäst.
Pilot
12 minuter sedan
Svar: 12
Visningar: 278
Hund
WE-tråden
Övr. Grenar Det finns det säkert, det är ju det vanligaste sättet för de allra flesta.
warg
2 minuter sedan
Svar: 647
Visningar: 58 187
Grenar
Annonsera Mera VIII
Gnägg Någon söker en gratis häst (prisgrupp 0-10') som ska vara valack, snäll, lugn, kunna rida av alla (mot och dotterhäst), gå i blandad...
Blyger
26 minuter sedan
Födda-24
Avel Ihopsläppet gick bra! Valacken är lugn och försiktig och åringen följer efter honom precis överallt.. 🤣
Mammahäst är inte lika förtjust...
Jordgubbkiwi
27 minuter sedan
Svar: 92
Visningar: 6 122
Avel