Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Skola & Jobb Nu får ni gärna hjälpa mig att fundera på vad som är smartast att göra. Den 10/12, får jag reda på om jag har kommit in på...
Svar
14
· Visningar
1 703
Senast: Nougat
·
Mat Jag försökte mig på att göra fudge idag. Det gick sådär... Kanske blev smeten inte tillräckligt varm, för nu vill det inte stelna utan...
Svar
14
· Visningar
1 090
Senast: hvala
·
Fritid Dags att fundera på vilka projekt som står på tur inför 2020 :) Vi ska försöka hålla det till några få kommande år. Vi har en tendens...
9 10 11
Svar
206
· Visningar
14 579
Kläder & Bli fin Hej! Jag färgade mitt ivanligafall ganska mörkbruna hår lite åt de mer rödbruna färgen förra julen (hemma) men nu övergår de bara mer...
Svar
13
· Visningar
836
Senast: WS6
·
Samhälle Behöver akut hjälp! Barnet har skrivit ett brev till sina Fairies och frågat vad de önskar sig i julklapp och var nu helt förkrossad i...
2
Svar
38
· Visningar
2 389
Senast: hagel
·
Skola & Jobb Behöver hjälp att reda ut lite vad jag ska göra med livet 2021.. Erbjudande: 75% januari-december, vikariat inom ett område som...
Svar
7
· Visningar
890
Senast: Masqueradee
·
Skola & Jobb Hej! Någon som har gått den utbildningen? Jag har sökt och fått en plats, men är tveksam till kompetesen man får. Det finns även en...
Svar
4
· Visningar
936
Skola & Jobb Kort backstory: Jag är förtidspensionär, har inte jobbat innan så jag har en fjuttig garantiersättning på 7600 kr/månad efter skatt (pga...
2
Svar
20
· Visningar
5 946
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Tror jag behöver ett värmande nackskydd. Jag har problem med nacken, får väldigt ont så fort jag blir jag och spänner mig. Kikat på...
Svar
17
· Visningar
998
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Jag har nyligen upptäckt att sådant alls existerar, och det låter ju supersmart! I lägenheten här så är det faktiskt förberett för...
2 3
Svar
49
· Visningar
3 546
Senast: Silver Girl
·
IT & mobiler Troligen sist av alla på bollen, men ja, som rubriken säger, blåljusfilter såg jag nyss att jag kunde ställa in på mobilen. Vad är det...
Svar
14
· Visningar
1 086
Senast: farin
·
Hemmet Är i farten att skaffa en våningssäng, tanken är att jag ska sova där nere och barnet där uppe, men så såg jag en våningssäng på loppis...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: macbeth
·
Hemmet Vi flyttade i mitten av januari... Det sista jag slet ner var julgardinerna i köket och la dom så jag visste var dom var eftersom...
2
Svar
28
· Visningar
1 578
Senast: Krystalline
·
Hemmet Har ni såna? Såna i plast alltså med "fladdrande" låga? Jag har mycket ljus tända under vinterhalvåret och funderar på om jag inte...
2 3
Svar
41
· Visningar
2 668
Senast: MJLee
·
Kropp & Själ Jag är peppad på att utmana mig själv och mina vardagliga vanor så tänker att jag ska lyfta nivån för mig själv under 2020 :) Hoppas att...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
10 582
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Jag har som många andra "vilande" munherpes och får utbrott med munsår kanske 1 gång/år. Är just nu inne på dag 4 och det är så jobbigt...
2
Svar
31
· Visningar
3 258
Fordon Jag leasar en stor suv, haft den ett år nu. Den gnisslar som fan i bromsarna och jag blir TOKIG! Jag tog ut den i sept 2019 och den var...
2
Svar
29
· Visningar
3 003
Senast: Kirre
·
Kropp & Själ Panik! (Ja, nära inpå i alla fall). Skulle tvätta håret i godan ro. Ställer mig under duschen och märker att håret känns... klibbigt...
2
Svar
21
· Visningar
5 013
Senast: Cattis_E
·
Fritid Högt och lågt - vilken utrustning har DU hemma för att kunna träna? Allt från gummiband till hemmagym. Och vad tycker du är minimum att...
2 3
Svar
49
· Visningar
2 197
Senast: Fruentimber
·
Kropp & Själ Den här var ganska rar tycker jag. :heart Menar, själv mår jag inte särskilt dåligt i min isolering egentligen. Jag har hundarna och...
Svar
12
· Visningar
717
Senast: Görel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Kimblehook
  • Födda -21
  • Wobbi stövlar

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp