JAG OCKSÅ! Fast bara våra egna, givetvis. Älskar att stå och plocka ut skiten som satt sig fast!
Det är så tillfredsställande
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
JAG OCKSÅ! Fast bara våra egna, givetvis. Älskar att stå och plocka ut skiten som satt sig fast!
Kan tillägga att jag brukar rensa golvsilen i duschen för hand iaf - massor med långt hår och annat äckel i en stor illaluktande klump.
Tycker inte heller det är supermysigt, mest för att jag verkligen inte gillar själva konsistensen i klumparna.Jag vet att det är mitt eget hår men tvi vale, jag avskyr när de klumpar ihop sig blött (med tvålrester) därav jag undviker gärna det om jag kan.
På med plasthandskar och ta tag i det bara. Jag tycker också att det är äckligt men det är en sån sak som man bara måste göra. Absolut inte ok att lämna det till nästa hyresgäst!Jag vet att det är mitt eget hår men tvi vale, jag avskyr när de klumpar ihop sig blött (med tvålrester) därav jag undviker gärna det om jag kan.
Jag har på riktigt varit på Coop två gånger denna vecka för att försöka köpa gummihandskar för ändamålet men eftersom de haft slut i stl 8 så rinner det fortfarande långsamt i ett av våra badrum.... huuu jag är väldigt tålig och tycker mycket som liknar detta är just tillfredsställande men vattenlås är så ÄCKLIGT.
Är det nu jag ska säga att jag inte har problem med att göra det utan handskar? Visst att det är trevligare med men har man inga så...
Jag har faktiskt ett par gummihandskar, de var tänkta för att de skulle tydligen göra ihopsamlingen av katthår på dynor enklare. Men de får nog offrasTycker inte heller det är supermysigt, mest för att jag verkligen inte gillar själva konsistensen i klumparna.
Har senaste gångerna kostat på mig att ha plasthandskar och vips så var det så himla mycket lättare att greja med.
Det är en sån där grej jag hatälskar. Så tillfredsställande men samtidigt klumpkonsistensen
Jag kunde knappt dricka kaffet samtidigt som jag läste i trådenJag skulle nog behöva dykardräkt för att inte tycka det är äckligt.
Ja färgen påminner ju lite ...Jag kunde knappt dricka kaffet samtidigt som jag läste i tråden
Har aldrig hänt mig, men kanske det kan hända.Angående starka kemikalier: Har man otur så hjälper inte de där svinstarka kemikalierna utan fastnar även de i klegget, och då står man sedan där och behöver ta tag i skiten manuellt ändå - bara att nu är det inte bara snusk, utan det är starkt frätande också..
Stoppa in händerna i plastpåsar du vänt ut o in så kan du knyta ihop det i ett svep samtidigt.Jag har på riktigt varit på Coop två gånger denna vecka för att försöka köpa gummihandskar för ändamålet men eftersom de haft slut i stl 8 så rinner det fortfarande långsamt i ett av våra badrum.... huuu jag är väldigt tålig och tycker mycket som liknar detta är just tillfredsställande men vattenlås är så ÄCKLIGT.
Stoppa in händerna i plastpåsar du vänt ut o in så kan du knyta ihop det i ett svep samtidigt.
Du lär ha gott om katthår i rören så då kommer handskarna väl till pass!Jag har faktiskt ett par gummihandskar, de var tänkta för att de skulle tydligen göra ihopsamlingen av katthår på dynor enklare. Men de får nog offras
Plocka isär och gör rent
Jag älskar det! Gör det mer ofta än vad som behö bara för att det är då roligt