Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag älskade detJa, och förvirrade oss stackars ulvar totalt, som trodde du blivit knäpp på riktigt när du senare i leken satt och letade efter ängeln...
Jag med faktiskt. Blir nånstans ändå lite roligare när man får ledtrådar snarare än facit. Kanske borde införa en variant på spionen; ”den förvirrade spionen”. Får spioninfo, men en rad innehåller falsk information.Jag älskade det
Välsignad menar du? Men det blir väl ännu värre? Först kan den ägna sig åt att skydda andra och behöver inte bekymra sig om sig själv, och sen vid ett misslyckat käk kan den börja skydda sig själv?Om ängeln även är bagare. Dvs är skyddad för ett käk och inte får skydda sig medan hen har eget beskydd?
Samt att ulvarna en gång i leken har någon form av säkert käk? (Där inga beskydd funkar eller något).
Nu tänker jag högt.
För inte så länge sen skyddade snälla @Elo mig första natten, jag var dessutom god och tilltänkt käk
Ja det menar jag.Välsignad menar du? Men det blir väl ännu värre? Först kan den ägna sig åt att skydda andra och behöver inte bekymra sig om sig själv, och sen vid ett misslyckat käk kan den börja skydda sig själv?
Fungerade bra i leken vid nyår, då jag var Ängel och välsignad. Satte ju lite myror i huvudet på goda lyan då jag som ängel kunde skydda random spelare istället för mig själv. På de 4 DL jag överlevde innan jag blev lynchad fick jag inte ett enda spioninfo då jag som välsignad alltid skyddade mig själv och lyan inte fick info om detta utan endast ÄngelnOm ängeln även är bagare. Dvs är skyddad för ett käk och inte får skydda sig medan hen har eget beskydd?
Samt att ulvarna en gång i leken har någon form av säkert käk? (Där inga beskydd funkar eller något).
Nu tänker jag högt.