Lejonkungen är överskattadLejonkungen, överskattad?![]()
![]()
Scar är underskattad
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lejonkungen är överskattadLejonkungen, överskattad?![]()
![]()
Jag såg Svärdet i stenen nyligen för första gången på länge. Shit så gammal den är! Har verkligen inte åldrats välSpontant tänkte jag Mulan, men hade glömt Svärdet i stenen
Vägen till Eldorado och Kejsarens nya stil (blandat ihop dem lite) minns jag som roliga, speciellt en häst i någon av filmerna
![]()
OjdåJag såg Svärdet i stenen nyligen för första gången på länge. Shit så gammal den är! Har verkligen inte åldrats väl![]()
Ja jag blev sjukt besviken. Den finns på disney+ så jag var jättepepp på att se den, big fail
Spontant tänkte jag Mulan, men hade glömt Svärdet i stenen
Vägen till Eldorado och Kejsarens nya stil (blandat ihop dem lite) minns jag som roliga, speciellt en häst i någon av filmerna
![]()
Se därVägen till Eldorado är inte Disney, men vet inte om det finns nån häst i den? Kejsarens nya stil har inga hästar, bara en knasig lama.![]()
El Dorado är en underbar film dock! En av mina absoluta favoriter överlag! Dialogen är så himla bra, och hästen charmig.Se där
Som sagt, minnet är dåligt. Men då är det nog Eldorado trots allt... så glöm det![]()
Har inte Hercules en rolig häst?Se där
Som sagt, minnet är dåligt. Men då är det nog Eldorado trots allt... så glöm det![]()
Har inte Hercules en rolig häst?
Jo, det stämmer ocksåHar inte Hercules en rolig häst?
Haha, ja precisJodå, och det har Trassel också![]()