Dumma frågor del 3

• Äldre
  • Trådstartare Trådstartare em76
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 359
  • Visningar Visningar 38 366
"Dina offline-interaktioner med samarbetspartners, som när du köper en hjälm i en cykelaffär" facebook

Varför detta exempel? Varför skulle cykelaffären behöva få veta vem som köper en hjälm?

Geting eller häst, kanske? Huggorm? Arga tjurar är kanske en potentiell vinnare? ;-)

Intressant fråga!

Fästingar kanske? TBE - det är hjärnhinneinflammation som orsakas av en fästingburen bakterieart, är inte känt för att vara dödlig, men om någon inte är i god form innan så tror jag det är det.

Liknande trådar

Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
393
Senast: animalasia
·
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Att spendera tid i naturen är för många en självklar del av sommaren, men det gäller att vara försiktig ute i det gröna. Just nu sprids...
Svar
0
· Visningar
148
Senast: Gunnar
·
Samhälle Tittar ni på nyheter på TV eller streaming? Själv har jag slutat att titta på nyheter. Jag behöver inte nyheter för att veta att idag... 2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 063
Senast: aiquen
·
Katthälsa Jag har aldrig tidigare direkt funderat på fågelinfluensan mer än med mina höns men har läst att den nya varianten som hittat i USA som...
Svar
0
· Visningar
102
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hitta rätt bett till travare
  • Lymfangit