Tittar ni på nyheter?

Jag tittar inte på nyheter längre, men lyssnar på p1 både morgon och kväll. Har dessutom digital prenumeration på tre dagstidningar.
 
Jag ser nog för mycket på nyheter+läser, för jag har ofta svårt att veta om det är nya nyheter eller om det är en gammal som upprepas.
T.ex kan det stå ”skjutning i xx ...” och då vet jag inte om det är en som det rapporterats om dagen innan eller samma dag på morgonen.
Tycker att nyheterna maler på för länge, som om de vill dra ut på varje nyhet så många dagar som möjligt. Förstår att de vill nå så många som möjligt men förut när det bara var Aktuellt och Rapport varje kväll så var det inte samma ”ösregn” av nyheter som nu.
 
Jag kan inte säga att jag tittar så mycket på nyheter, inte mycket mer än TV4 Nyhetsmorgon på helgerna eller ibland Efter fem på vardagarna. Men det innehåller ju även annat än rena nyheter. Däremot lyssnar jag på P1 ett par timmar varje morgon och scrollar igenom minst DN, Aftonbladet och lokala nyheter dagligen samt får ideligen flashar från Omni.
 

Liknande trådar

Äldre http://nyheteridag.se/nytt-sd-rekord-i-sentio-pa-otroliga-269-procent-moderaterna-stortdyker-till-samsta-nagonsin/ SD ( 26,9 )och C (...
Svar
19
· Visningar
1 805
Senast: Blue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp