Jupp, Trump och hans gelikar har varit bra pÄ det.Ser man till den större bilden Àr det en nedmontering av demokratin som pÄgÄr, jag tycker den utveckling som varit under det senaste decenniet Àr djupt oroande för vÀst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jupp, Trump och hans gelikar har varit bra pÄ det.Ser man till den större bilden Àr det en nedmontering av demokratin som pÄgÄr, jag tycker den utveckling som varit under det senaste decenniet Àr djupt oroande för vÀst.
Ser man till den större bilden Àr det en nedmontering av demokratin som pÄgÄr, jag tycker den utveckling som varit under de senaste Ären Àr djupt oroande för vÀst.
Fast det var ju inte sÄ mycket om vÄldsamheter, mer en partsinlaga som tycker att det Àr jobbigt att bli emotsagdHar lÀnkat en lÀnk högre upp. Finns massor av exempel.
https://www.aftonbladet.se/nyheter/...rtland-polisens-vald-kommer-aldrig-stoppa-ossFast det var ju inte sÄ mycket om vÄldsamheter, mer en partsinlaga som tycker att det Àr jobbigt att bli emotsagd
PolisvÄld Àr vÀnstervÄld?
Nej, en majoritet av republikanska vÀljare ser Biden som vinnare. Men det Àr inte de som stÄr utanför valrÀknarlokaler med vapen heller.
Nu vet jag inte hur du lÀser? Det Àr inte polisen som brÀnner flaggor och klottrar.PolisvÄld Àr vÀnstervÄld?
Man kan ju ocksĂ„ argumentera för att en stads vars invĂ„nare stĂ„r med vapen utanför vallokalen Ă€r en ganska âdestroyed cityâ det med
Nu vet jag inte hur du lÀser? Det Àr inte polisen som brÀnner flaggor och klottrar.
Ja precis. Cities destroyed.Jag vet inte om jag skulle klassa brÀnnandet av en flagga som vÄld, inte klottrande heller. Det Àr vandalisering.
PÄ grund av sprayfÀrg? Och ofta pÄ plakat. Jag hÄller inte med om begreppet.Ja precis. Cities destroyed.
PÄ vÀggar. Som nÄgon Àger.PÄ grund av sprayfÀrg? Och ofta pÄ plakat. Jag hÄller inte med om begreppet.
Vandalisering som sagt, men knappast vare sig vÄld eller pÄ nÄgot vis jÀmfört med en stad som Àr 'destroyed', vad det nu innebÀr. Jag ser nÄgonting i stil med Mad Max framför mig nÀr jag hör uttrycket.PÄ vÀggar. Som nÄgon Àger.
Du sÄg det jag la in ocksÄ? Om krossade fönster och plundrade affÀrer?Vandalisering som sagt, men knappast vare sig vÄld eller pÄ nÄgot vis jÀmfört med en stad som Àr 'destroyed', vad det nu innebÀr. Jag ser nÄgonting i stil med Mad Max framför mig nÀr jag hör uttrycket.
Du sÄg det jag la in ocksÄ? Om krossade fönster och plundrade affÀrer?