Undra om en i föreningen är med. Han har åkt förra året eller nåt sånt, tränat 3 gånger på skidor. Alldeles lagom enligt honom. Så jäkla kul, man kanske ska vara mer spontan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om du har namnet går det att söka resultat på hemsidan. Så kan du se om någon med det namnet och klubben fått någon mellantid.Undra om en i föreningen är med. Han har åkt förra året eller nåt sånt, tränat 3 gånger på skidor. Alldeles lagom enligt honom. Så jäkla kul, man kanske ska vara mer spontan.
Edit: Läs ordentligtDet är inte alltid man glömmer Vasaloppet. Men. Så har man ju buke som klockren påminnare. Dvs Squie tittar också nu.
Ja jag följer hans tider via appen. Han passerade Smågan för drygt 20 min sen så han stakar på. Ska åka och möta upp honom i målgång i alla fall.Åh vad kul med anhörig som åker. Synd på magkatarren.
Följer du hans tider på hemsidan? Hur går det för honom?
Jag tror inte ens jag är bekant med någon som åker, i alla fall ingen jag vet om.
Har också misstänkt magkattarr men mest småillamående som symptom. Men jag var dum nog att äta osmarta saker igår. Men det var gott...
Jag smörjer läder samtidigtJag hör det på radion, då kan jag sätta om lite blommor under tiden.
Hoppas att det går bra för Sofie Elebro, hon kom snöpligt 4 a på tjejvasan.
Annars tror jag inte att jag känner någon som åker idag. För 10 år sedan hade jag många bekanta som åkte i alla fall något av loppen.
* Jenny *
Jag är så glad att jag inte gör det i år.Jag jobbar!
Jag hoppas på pallplats iaf för Myhlback. Han har ju en lagkompis med sig bland de 4 så de kan ju köra lite taktiskt.
Damernas lopp känns ju redan avgjort.
Ska växla lite mellan Vasaloppet och friidrotten tänkte jag och skidskyttet när eliten gått imål på Vasaloppet.
Ja det är för mycket taktik.Tittar också men tycker att det blir mindre och mindre spännande varje år pga lagen var roligare när alla körde mot alla.
Håller med, eller kansle inte mindre och mindre spännande, men kluven till detta med lag. Hade hellre varit alla mot alla är min känsla.Tittar också men tycker att det blir mindre och mindre spännande varje år pga lagen var roligare när alla körde mot alla.