Jag ser framför mig hur man kommer att fÄ slÀpa ut Trump som Ferdinand frÄn arenan - fast antagligen protesterande mer. Redan för 4 Är sedan sÄg man detta komma.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tÀnkte pÄ det ocksÄ. Innan valet har det varit en massiv propaganda om hur anhÀngare till Trump skaffat vapen för att starta inbördeskrig och mycket annat. NÀr kommer det? Som det verkar nu i nyhetssÀndningarna Àr det mycket mindre oroligheter Àn efter förra valet nÀr Trump vann. NÄgonting kÀnns vÀldigt fel hÀr i rapporteringen.
SÄ du tycker att det Àr normalt att det blir oroligheter av ett förlorat val? Hur mÄnga val i vÀsterlÀndska demokratier kan du peka pÄ har medfört oroligheter?
Ja av vÀnstern brukar det bli oroligheter.SÄ du tycker att det Àr normalt att det blir oroligheter av ett förlorat val? Hur mÄnga val i vÀsterlÀndska demokratier kan du peka pÄ har medfört oroligheter?
Oerhört mycket sÄ.Jag tÀnkte pÄ det ocksÄ. Innan valet har det varit en massiv propaganda om hur anhÀngare till Trump skaffat vapen för att starta inbördeskrig och mycket annat. NÀr kommer det? Som det verkar nu i nyhetssÀndningarna Àr det mycket mindre oroligheter Àn efter förra valet nÀr Trump vann. NÄgonting kÀnns vÀldigt fel hÀr i rapporteringen.
NÀr dÄ?Ja av vÀnstern brukar det bli oroligheter.
Jag tÀnkte pÄ det ocksÄ. Innan valet har det varit en massiv propaganda om hur anhÀngare till Trump skaffat vapen för att starta inbördeskrig och mycket annat. NÀr kommer det? Som det verkar nu i nyhetssÀndningarna Àr det mycket mindre oroligheter Àn efter förra valet nÀr Trump vann. NÄgonting kÀnns vÀldigt fel hÀr i rapporteringen.
https://www.google.com/amp/s/amp.th...reets-supreme-court-ruth-bader-ginsburg-trumpNÀr dÄ?
Funderar pÄ om det iofs kan vara för att de inte förlorat valet Àn, enligt vad de tycker.
Men vi fÄr se hur mycket Trump hinner Àndra om i Pentagon innan januari, om han hinner fylla pÄ med lojala undersÄtar i de viktigaste positionerna sÄ kan situationen bli en helt annan ... han har ju redan börjat.
Tror inte alla 70 miljoner tror sÄ.Funderar pÄ om det iofs kan vara för att de inte förlorat valet Àn, enligt vad de tycker.
Nej, de flesta republikaner Àr som de flesta mÀnniskor, dvs kan tÀnka.Tror inte alla 70 miljoner tror sÄ.
Tror inte alla 70 miljoner tror sÄ.
Ser man till den större bilden Àr det en nedmontering av demokratin som pÄgÄr, jag tycker den utveckling som varit under det senaste decenniet Àr djupt oroande för vÀst.
Var och nÀr?Ja av vÀnstern brukar det bli oroligheter.
Har lÀnkat en lÀnk högre upp. Finns massor av exempel.Var och nÀr?