Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Pence Àr ingen clown, pÄ gott eller ont, beroende pÄ vad man sjÀlv har för ÄsikterSkulle ha varit en clown pÄ Pence med.
Det hjÀlper inte. Hon Àr ett konservativt creep...
PoÀngen kan vara nÄgot annat Àn en hon.Det hjÀlper inte. Hon Àr ett konservativt creep...
Min poÀng var att det gÄr ypperligt att vara en "korkad vit man" Àven som mörkhyad kvinna.PoÀngen kan vara nÄgot annat Àn en hon.
ok.Min poÀng var att det gÄr ypperligt att vara en "korkad vit man" Àven som mörkhyad kvinna.
ApropÄ skillnaden mellan Trump och Biden, sÄ WOOOOOOOOOOH
https://www.theguardian.com/society...-pin-hopes-on-biden-reversing-global-gag-rule
Om Biden gör det, sÄ det kommer att betyda sÄ otroligt mycket för NGO:s som arbetar med kvinnohÀlsa och demokratifrÄgor i mÄnga lÀnder.
Biden can skriva under en executive order att lyfta "the gag rule" ... MEN han far problem att fa med sig congress pa sa valdigt mycket for att forbattra kvinno halsa. Hall tummarna att Demokraterna kan flippa de tva Georgia stolarna som har en omrostning.
Ang militÀren sÄ kÀnner jag mig försiktigtförsiktigt optimistisk om det. Pentagon och Trump har inte riktigt kommit sÄ bra överens med varandra hittills. SÄ jag skulle inte vara sÄ sÀker pÄ att han fÄr militÀren bakom sig.NÄgon delade pÄ sociala medier att staketet utanför vita huset förstÀrks ytterligare nu. En snabb googling ger ingen kÀlla, nÄn som vet nÄt?
Samtidigt stÄr ju trumpianerna och gör uttalanden om att trump kommer fortsÀtta som president oavsett vad. Jag Àr pessimist kanske men fÄr han militÀren bakom sig Àr det ju kört
Men vi fÄr se hur mycket Trump hinner Àndra om i Pentagon innan januari, om han hinner fylla pÄ med lojala undersÄtar i de viktigaste positionerna sÄ kan situationen bli en helt annan ... han har ju redan börjat.Ang militÀren sÄ kÀnner jag mig försiktigtförsiktigt optimistisk om det. Pentagon och Trump har inte riktigt kommit sÄ bra överens med varandra hittills. SÄ jag skulle inte vara sÄ sÀker pÄ att han fÄr militÀren bakom sig.