Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Lyssnade pÄ bÄde hans tal och Kamala Harris.Kollar ni pÄ Bidens tal? Fy fan vad fint det Àr att höra ett segertal frÄn honom och inte Trump.
Jag vill att det hÀr blir taget till den högsta domstolen, för att se vad republikanernas majoritet med 6-3 skulle kunna göra av det.NÄnstans Àr det lite för typiskt för att vara bekvÀmt, att trots att man fÄr feedback som tydligt visar den tankevurpa man gjort, framhÀrdar i sin alternativa verklighet som man just indignerat tÀnkt fram genom stor googlingsmöda (i det stora kunskapsvakuum man lever i).
Ingen kan ha missat att hans tankeförmÄga Àr en skugga av vad den var. Bara nu under valrörelsen har man sett hur han vid ett tillfÀlle trodde att Busch var nuvarande president, vid ett annat att hans barnbarn var hans döda son eller som nÀr han kysste sitt 10-Äriga barnbarn pÄ munnen (i tron att det var hans fru gissar jag). Det gÄr lite upp och ned men att han inte har förmÄgan att leda USA och att det kommer att vara andra som bestÀmmer vilken politik som skall föras, det rÄder det inte minsta tvivel om.Och varfor ar Biden en marionett? Och till vem?
Om sÄ Bidens tankeförmÄga vore NUL AND VOID, vore han ett bÀttre val för vÀrlden Àn Trump.Ingen kan ha missat att hans tankeförmÄga bara Àr en skugga av vad den var.
Om nÄn vill förundras över NYT's pedagogiska grafik, och Àr prenumerant;
https://www.nytimes.com/interactive/2020/09/27/us/donald-trump-taxes-timeline.html
Om nÄn vill lÀsa den pedagogiska grafiken som text, och Àr prenumerant;
https://www.nytimes.com/interactive/2020/09/27/us/donald-trump-taxes.html
En snapshot av den pedagogiska grafiken, som Àndrar sig i takt med att man skrollar nedÄt:
Visa bifogad fil 59774
Jag hÄller sÄÄÄ med, Trump Àr kanske inte personen man ska jÀmföra med i just den frÄgan ... Eller nÄgon frÄga alls för den delen...Om sÄ Bidens tankeförmÄga vore NUL AND VOID, vore han ett bÀttre val för vÀrlden Àn Trump.
Jag hÄller sÄÄÄ med, Trump Àr kanske inte personen man ska jÀmföra med i just den frÄgan ... Eller nÄgon frÄga alls för den delen...