Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl klart produktionen ville ha med detta i tv?
Det tror inte jag.Tyckte nog att Mats verkade vara den enda som möjligtvis blir lite långvarigt med Johanna.
Det tror inte jag.
Hon är alldeles för på.Fick väl lite den känslan med, men blir spännande att se den rafflande upplösningen ikväll
Det tror inte jag heller. För på och visade lite mindre trevlig sida mot de andra kvinnorna i något avsnitt.Det tror inte jag.
Hon är alldeles för på.
Det blir spännande, sa Bull
Han har ju lite självinsikt iaf, han förstod ju inte ens själv hur hon orkade med hans prat och lät honom mala påBlir lite full i skratt när Erik talar om din nya kärlek i ordalag som att hon är så bra för hon lyssnar på allt han berättar och blablabla. Ja han verkar vara den sortens kille som vill ha nån som dyrkar honom, var min tanke från början. Kan ha fel, men jag känner lite så ju mer jag sett av honom
Han har ju lite självinsikt iaf, han förstod ju inte ens själv hur hon orkade med hans prat och lät honom mala på
Jag tänker, att bortsett från hennes egen förklaring som gavs i programmet, så kanske det var så att hon började tänka till över att Mats verkade ganska off på resan? Och sedan ifrågasatte allt.Mats och Johanna, vad hände där? Hon var superpå och sa "jag älskar dig" efter nån vecka och tyckte han skulle våga. Men sen bara backar hon totalt? Skitskumt beteende.
Tyckte så synd om Emmy, hon verkar vara en skitbra tjej och så blev hon nobbad i TV efter att ha blivit vald. Fyfan.
Mats och Johanna, vad hände där? Hon var superpå och sa "jag älskar dig" efter nån vecka och tyckte han skulle våga. Men sen bara backar hon totalt? Skitskumt beteende.
Tyckte så synd om Emmy, hon verkar vara en skitbra tjej och så blev hon nobbad i TV efter att ha blivit vald. Fyfan.
Blir så trött på "jag har varit med om bla bla förut..."!! ...och så tror de att de är unika och att det är extra synd om dem. I stort sett alla vuxna har väl varit med om nåt tråkigt gällande förhållanden/förhållanden som tagit slut osv. Acceptera, ta (vettig) lärdom, och gå vidare.Nu vet man ju inte hur det hela såg ut "live" och hur finurligt TV-programmet sen klippts ihop, men nog tycker jag att Mats verkade väldigt off och inte speciellt passionerad eller jätteintresserad. Hade jag varit Johanna hade jag nog gått hem och sagt att han får visa lite mer intresse. Hon försökte ju verkligen medan han nästan såg obekväm ut. Då hade jag backat direkt. Sånt där prat om att man man har jobbiga erfarenheter i bagaget tycker jag mig höra lite då och då, och misstänker att det ibland är ett kamouflage för nåt annat som är svårare att säga.
Precis!! Jag ville inte säga det så abrupt men det var så jag tänkte.Blir så trött på "jag har varit med om bla bla förut..."!! ...och så tror de att de är unika och att det är extra synd om dem. I stort sett alla vuxna har väl varit med om nåt tråkigt gällande förhållanden/förhållanden som tagit slut osv. Acceptera, ta (vettig) lärdom, och gå vidare.
Blir så trött på "jag har varit med om bla bla förut..."!! ...och så tror de att de är unika och att det är extra synd om dem. I stort sett alla vuxna har väl varit med om nåt tråkigt gällande förhållanden/förhållanden som tagit slut osv. Acceptera, ta (vettig) lärdom, och gå vidare.
Nu vet man ju inte hur det hela såg ut "live" och hur finurligt TV-programmet sen klippts ihop, men nog tycker jag att Mats verkade väldigt off och inte speciellt passionerad eller jätteintresserad. Hade jag varit Johanna hade jag nog gått hem och sagt att han får visa lite mer intresse. Hon försökte ju verkligen medan han nästan såg obekväm ut. Då hade jag backat direkt. Sånt där prat om att man man har jobbiga erfarenheter i bagaget tycker jag mig höra lite då och då, och misstänker att det ibland är ett kamouflage för nåt annat som är svårare att säga.