Håller med! Känner mig inte särskilt engagerad, det händer ju liksom inte? Som dom sa, det är som ett sommarkollo...
Tycker det på Tv4Play är betydligt bättre. Beror väl på att det är så korta program...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Håller med! Känner mig inte särskilt engagerad, det händer ju liksom inte? Som dom sa, det är som ett sommarkollo...
Jag tycker verkligen att bonde söker fru är ett guilty pleasure - hemskt pinsamt och jobbigt program som jag ändå inte kan låta bli att titta på.
Årets upplaga är lika värdelös som alla andra år.
Tycker uttrycket "kalldusch" var lite kul i sammanhanget när en av Patriks killar inte blev hemskickad Förstod ju att han menade det som en bra grej men tyckte både Linda och Patrik såg smått förvirrade ut.
Greppar inte varför Patrik har kvar en 19-årig kille, vad tror han det ska leda till liksom?
Visst, han kanske gillar honom, men killen har ju nyss gått ut gymnasiet..
Kanske inte går att få tag i?!Jag tycker det var trist att det är lite stereotypt (igen) i vilka man får följa på de egna gårdarna. Tre män som söker kvinnor och en man som söker en man. Ingen kvinna som söker det ena eller det andra. Trist
Eller hur??? Varför har han ett barn där, liksom..?Greppar inte varför Patrik har kvar en 19-årig kille, vad tror han det ska leda till liksom?
Visst, han kanske gillar honom, men killen har ju nyss gått ut gymnasiet..
Jag håller med efter gårdagens avsnitt. Jag hoppas att tv4 överdriver lite och bara väljer att ta med just detta, han säger och gör kanske annat också?! Men han framställs creepy!Är det bara jag som tycker Linns Victor är creepy?
Det är något obehagligt över hans kommentarer, fiskande och uppvaktande. Han verkar dessutom rätt stel och tråkig. Förstår inte vad hon ser hos honom mer än hans överdrivna uppmärksamhet.
Håller med! Det är någonting, som jag inte riktigt kan sätta fingret på...Är det bara jag som tycker Linns Victor är creepy?
Det är något obehagligt över hans kommentarer, fiskande och uppvaktande. Han verkar dessutom rätt stel och tråkig. Förstår inte vad hon ser hos honom mer än hans överdrivna uppmärksamhet.
Det kändes väldigt konstigt att den ljusa hos Mats skrivit brev med synpunkter om hans gård. Visst ska man vara ärlig men gården där han bor är ju liksom utgångspunkten?
Ja, eller hur! Hon åker nog, frivilligt eller blir bortvald nästa vecka.Jag tror han hade valt henne om hon inte skrivit brevet.
Hon verkar märklig kan jag tycka. Vad är det för fel på att prata? Hon gillar inte gården så då är det lika bra att hon packar sig därifrån tycker jag.
Jag tror han hade valt henne om hon inte skrivit brevet.
Hon verkar märklig kan jag tycka. Vad är det för fel på att prata? Hon gillar inte gården så då är det lika bra att hon packar sig därifrån tycker jag.