Men vaihelvete är detta???!!! FOTBOLL??????![]()
Jevla skit. De kan ju hålla sig till sportkanaler..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men vaihelvete är detta???!!! FOTBOLL??????![]()
Jevla skit. De kan ju hålla sig till sportkanaler..
Jag kände lite som Gustav Svensson på julafton: "Men var fan är Arne Weise!?". Besviken...Men vaihelvete är detta???!!! FOTBOLL??????![]()
jag funderar på om det är klippningen som gör att det verkar så ibland. Har ju varit så vid några tillfällen även tidigare år.Tittade ni på programmet igår?
Jag tyckte Linda var så kort i tonen mot Patriks killar när han gjorde valet. Tack o adjö bara![]()
Så kan det varajag funderar på om det är klippningen som gör att det verkar så ibland. Har ju varit så vid några tillfällen även tidigare år.
Vem var det som dissade alla? Känns som jag missade nåttSå kan det vara
Synd om Linda om klippningen gör sådana "misstag", för det såg inte bra ut.
Jag måste tillägga att jag gillar årets serie. Hittills tycker jag att alla bönderna är så gulliga och genuinaTrist med han som dissade alla, det trodde jag inte. Men så kan det ju vara, han valde ut fel tjejer helt enkelt.
Det var en av bönderna i "kärlek åt alla" som skickade hem alla sina kvinnorVem var det som dissade alla? Känns som jag missade nått![]()
Tänkte också på det när det "bara" var de tre som var med från början som satt vid bordet...Är det nån som har koll på vart Linns ”joker” tog vägen? Jag har sett nåt klipp där han dök upp i skogen, men har han varit med nåt mer?![]()
De verkar ha klippt bort honom även från trailern inför nästa avsnitt, vilket var vad han syntes i för några veckor sedan. Tyckte det var väldigt märkligt också. Mer om det finns att läsa på annat forum om man är nyfikenÄr det nån som har koll på vart Linns ”joker” tog vägen? Jag har sett nåt klipp där han dök upp i skogen, men har han varit med nåt mer?![]()
De verkar ha klippt bort honom även från trailern inför nästa avsnitt, vilket var vad han syntes i för några veckor sedan. Tyckte det var väldigt märkligt också. Mer om det finns att läsa på annat forum om man är nyfiken![]()
FlashbackKan du tipsa om vilket forum?Jag har googlat som en galning, och blir bara mer och mer nyfiken!
![]()
Tack! Hittade tillslut, min google verkar inte tycka att flashback är en lämplig källa!FlashbackVerkar finnas en dom för ett grovt brott...
Ajdå, dålig recherche av tv4FlashbackVerkar finnas en dom för ett grovt brott...
seeegt...Hur tycker ni det går hittills?
seeegt...![]()