gul_zebra
Trådstartare
Det är därför man beställer där det är smidigt med returerBomullssatin är bästa sängkläderna! Mjukt och lite lent, men inte halt! Jag skulle dock aldrig kunna köpa via nätet, måste känna och klämma så det känns rätt
Hear hear!Nej för fa.... inga fluffiga kuddar!
Jag vet att det snackas vitt och brett lite varstans om hur myyyysigt det är att sova på hotell osv, men hur fasen står folk ut med de på tok för mjuka kuddarna där? Man lägger huvudet på kudden och den fluffar upp sig runt öronen? Jag blir MORDISK!! En kudde är för lite, känns som om man inte har någon. Två kuddar är för mycket. Min lösning på kuddproblemet är inte att släpa med mig min egen urgamla något slitna kudde 50 mil vareviga gång, utan att ta med en sömntablett för aktuell hotellnatt. Platsbesparande! Annars kommer jag inte få någon sömn, blodtrycket kommer vara skyhögt, jag vrålilsken för att kudden är för fluffig och lakanen är för VARMA, inte för tjocka utan tyget är för varmt. Tar jag ut foten/fötterna så fryser jag, är de under täcket så koker jag mig själv. En mardrömsnatt, inget man vill ha när man är 50 mil hemifrån, och har en epilepsi som är känslig för trötthet och stress.
Det ska vara hårt och kallt!
Jotex! Visst är deVarifrån är de?
Helt underbara ju