Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag med. Sitter och räknar på fördelningen och får inte ihop det. Med 4 onda hade onda kunnat vinna natt 2 utan demonen. Och så demonen också. Det kan ju inte vara 4 onda?!Jag känner mig helt ...
Lät ju på Break som att hon var demonen?Ja det undrar jag med?
är Mirtai demonen tro ?
Ja det såg jag men tänker att det kan ändock vara så att Mirtai är demonenLät ju på Break som att hon var demonen?
Verkar ju galet med 4 onda.Jag med. Sitter och räknar på fördelningen och får inte ihop det. Med 4 onda hade onda kunnat vinna natt 2 utan demonen. Och så demonen också. Det kan ju inte vara 4 onda?!
Men även om hon är det så måste det varit 4 onda från början för att onda ska vinna nu.Ja det såg jag men tänker att det kan ändock vara så att Mirtai är demonen
shit vilken svår lek!
fan. Ja du har nog rättMen även om hon är det så måste det varit 4 onda från början för att onda ska vinna nu.
Samlade bybor skriker i ren falsett. Dagens offer för lynchen blir Mirtai.
Mirtai var siaren.
Resterande bybor flyr sina hem, slaget är vunnet!
Den stilla byn har nu blivit ulvarnas!
Grattis onda lyan!
Samlade bybor skriker i ren falsett. Dagens offer för lynchen blir Mirtai.
Mirtai var siaren.
Resterande bybor flyr sina hem, slaget är vunnet!
Den stilla byn har nu blivit ulvarnas!
Grattis onda lyan!
Sa ju det! Du är för smart för att lyckas spela så dum som idag
Vilka fler var onda?
Jag vetVilka fler var onda?
Jag också!Jag vet
Nädå. Det hade jag redan innan jag blev inkallad som reservKan någon förklara varför jag blev uppkäkad? det kom lite oväntat
SEn är jag också nyfiken på om jag var ensam om att få siarvibbar från @Mirtai ?
Do tellJag vet