Sommar- (och alla andra) skor!

Nu har jag, kors i taket, beställt de här:
Mycket pengar i mina mått mätt, men förhoppningsvis prisvärda. :)
Förhoppningsvis rätt storlek, tyckte det var svårt att mäta fötterna.

Kängorna blev det inget med tyvärr 👎👎. Men har ett par andra som jag klurar på.

Bifogade filer

• 20210412_101531.webp
    20210412_101531.webp
    24,8 KB · Visningar: 60
Jag håller på att gå igenom min garderob och har insett att jag har fem par vita plaådojjor med svart platå och minst fem par vita sneakers :o Alla har olika färg på skosnörena för att passa olika outfits. Tycker personligen att det är rätt smart för då behöver jag inte leta en massa skor i rätt färger utan kan bara köpa ett par nya vita sneakers och flytta skosnörena när de gamla går sönder:D

Nu har jag, kors i taket, beställt de här:
Mycket pengar i mina mått mätt, men förhoppningsvis prisvärda. :)
Förhoppningsvis rätt storlek, tyckte det var svårt att mäta fötterna.

Kängorna blev det inget med tyvärr 👎👎. Men har ett par andra som jag klurar på.
Har de kommit?

/Lizzie

Jag har gått igenom min skogarderob för sommarskor. Sorterat bort alla pumps eftersom jag inte kan gå i högklackat numera. Skänkt bort 10 par skor 👠

Kvar blev några par sommarskor som har några år på nacken, men som jag gillar.
20210414_105214.webp

Eftersom jag sorterat bort en massa skor så har jag förnyat mig med 3 par nya sommarskor i olika modeller/färger. Nu har jag så jag klarar mig ett tag 🥿🩴👡😁

/Lizzie

Höst/vinterskogarderoben :)

Utöver det tillkommer det ca 5-7 par andra skor som inte är ”finskor” utan vinterkängor, icebugs, stallskor etc.

Till våren sätter jag undan några av de svarta bootsen/stövletterna och tar fram ballerina, sandaler och sneakers. Tror jag har typ 3-4 st av varje sort. Älskar skor!

Utöver det tillkommer det ca 5-7 par andra skor som inte är ”finskor” utan vinterkängor, icebugs, stallskor etc.

Till våren sätter jag undan några av de svarta bootsen/stövletterna och tar fram ballerina, sandaler och sneakers. Tror jag har typ 3-4 st av varje sort. Älskar skor!

Jag gör på samma sätt. Ställer undan icke-säsongs-pjucken.

Skor är kul! :D

/Lizzie

Snygg ordning :love:

Är det Elfa-system? Funderar på att bygga så i min garderob där jag har "icke-säsongskläder".
/Lizzie

Tack! Har förpassat sambons och barnens skor till grovingången så att det ska hållas snyggt här 😁
Det är Ikeas system, riktigt nöjd med det faktiskt! Har elfas uppe i klädkammaren men tycker detta är lika bra och för typ en tredjedel av Elfas pris..

Liknande trådar

Hästvård *långa funderingar* Jag har hamnat i funderingar när det gäller skor och barfota. Jag är varken i ena eller andra läget, personligen...
Svar
17
· Visningar
3 060
Senast: muslidag
·
Kropp & Själ Har fått ont i min högra häl, på undersidan, precis under och funderar på om det kan vara hälsporre. Jag brukar inte ha ont i fötterna...
2
Svar
34
· Visningar
2 800
Senast: Ms_Antrop
·
Hundhälsa Ja vilken jä*la rubrik det blev :p Men behöver hjälp nu och input från andra kunniga hundmänniskor. Har en 3 årig greyhound/border...
Svar
13
· Visningar
1 405
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har en dröm. Jag skulle så oerhört gärna vilja ut och VANDRA. Först och främst Sörmlandsleden, eftersom jag bor i Sörmland, men jag...
Svar
14
· Visningar
2 110
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur